| کد خبر: 160694 |

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز:

◄ «کتابخانه‌ای به وسعت یک شهر» یک طرح جهانی است

شهردار تهران در مراسم افتتاح طرح کتابخانه‌ای به وسعت یک شهر، از حرکت این کلان‌شهر به سمت شهری هوشمند، خبر داد.

تین نیوز

شهردار تهران در مراسم افتتاح طرح کتابخانه‌ای به وسعت یک شهر، از حرکت این کلان‌شهر به سمت شهری هوشمند، خبر داد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، محمدعلی نجفی با اشاره به مطلب فوق، اظهار کرد: مبنای شهر هوشمند حمایت از استارت‌آپ‌ها و فعالیت مراکزی است که به فنآوری روز به خصوص I.T است که قطعاً از همراهی شهرداری برخوردار خواهند بود.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: همان‌گونه که اشاره شد، طرح «کتابخانه‌ای به وسعت یک شهر» علاوه بر اجتماعی بودن مباحث فرهنگی را نیز در خود گنجانده است و این به آن معنا است ارائه خدمات جدید به و با کیفیت در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته است.

نجفی با تاکید بر این که طرح کتابخانه‌ای به وسعت یک شهر، یک طرح جهانی است، افزود: کمتر جائی در جهان وجود دارد که از این طرح در وسایل حمل‌ونقل عمومی از جمله مترو استفاده نکرده باشد.

شهردار تهران با بیان این موضوع که تهران به طرح «کتابخانه‌ای به وسعت یک شهر» احتیاج دارد ابراز داشت: متاسفانه در کشور ما میزان مطالعه بسیار ضعیف است و به نوعی در این مبحث فقیر به شمار می‌آئیم.

نجفی که روز پرکاری  را از آغز کرده است، خاطرنشان کرد: اقدام شرکت بهره‌برداری مترو تهران به منظور ترویج کتابخوانی در میان مسافران قطار شهری به ویژه در میان جوانان، بسیار ارزشمند است.

شهردار تهران با اشاره به توزیع 8 هزار کتاب در وهله نخست طرح، خاطرنشان کرد: خوشبختانه استارت کتابخوانی در وسایل حمل‌ونقل عمومی از مترو زده شد که می‌تواند تمایل به کتابخوانی را در میان مسافران مترو بیش از گذشته کند.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.