| کد خبر: 160596 |

◄ راهکار فراری برای افزایش سود

شرکت فراری قصد دارد با توسعه مدل‌های برقی، هیبریدی و همچنین شاسی‌بلند در سبد محصولاتش تا سال 2022 سود خود را به بیش از دو برابر افزایش دهد.

تین نیوز

شرکت فراری قصد دارد با توسعه مدل‌های برقی، هیبریدی و همچنین شاسی‌بلند در سبد محصولاتش تا سال 2022 سود خود را به بیش از دو برابر افزایش دهد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از بی‌بی‌سی، یکی از دلایل محبوبیت محصولات فراری محدود بودن تولید این خودروساز ایتالیایی است و به همین دلیل این شرکت تمایلی به افزایش تولید محصولاتش ندارد که این خاصیت فراری باعث کاهش سود این شرکت شده است.

جمله معروف انزو فراری بنیان‌گذار این کارخانه این است که تولید همیشه باید یک دستگاه کمتر از تقاضای بازار باشد تا مدل‌های فراری همیشه خاص و نایاب بمانند.

فراری سال گذشته میلادی هشت هزار و ۴۰۰ دستگاه ماشین ساخت و پیش‌بینی کرده تولید را امسال به ۹ هزار دستگاه برساند.

اما بازار خودروهای اسپرت بسیار پررونق است. تعداد ثروتمندان در جهان رو به افزایش است و تقاضا برای ماشین‌های فراری از همیشه بیشتر است و بعضی مشتریان فراری تا دو سال باید برای تحویل ماشین صبر کنند.

سرجیو مارچیونه، مدیر فراری می‌خواهد هم‌زمان با حفظ اعتبار برند فراری، از این بازار پررونق بهره بیشتری ببرد. او هفته پیش گفت برای دو برابر کردن سود قصد ندارد تولید را دو برابر کند، بلکه با افزایش ساخت خودروهای سفارشی و مدل‌های تک، حاشیه سود را بیشتر می‌کند. استفاده از فن‌آوری‌های جدید مانند قوای محرکه هیبرید هم در برنامه این کارخانه است. قرار است اولین مدل هیبرید در سال ۲۰۱۹ به بازار عرضه شود.

شاسی‌بلند فراری تا اواخر سال ۲۰۲۰ به بازار عرضه خواهد شد. فراری به‌شدت از استفاده از نام شاسی‌بلند پرهیز می‌کند. مدیران این کارخانه می‌گویند، ماشینی که آن‌ها قرار است به بازار عرضه کنند با شاسی‌بلندهای لامبورگینی، استون مارتین و بنتلی فرق دارد. انریکو گالیه‌را مدیر بازاریابی فراری می‌گوید: شاسی‌بلند حتی اگر یک ماشین خیلی سریع باشد یک ماشین اسپرت نیست. فراری همسو با شخصیتش یک خودروی اسپرت خواهد ساخت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.