| کد خبر: 157112 |

محور پل زال- خرم‌آباد رکورددار سرعت در لرستان

معاون فنی و نظارت راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: محور پل زال- خرم‌آباد رکورددار سرعت در استان است.

تین نیوز

معاون فنی و نظارت راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: محور پل زال- خرم‌آباد رکورددار سرعت در استان است.

به گزارش ایسنا، عارف امرایی با بیان اینکه در هشت ماهه امسال بیشترین تردد در محور خرم‌آباد- سه راهی چالانچولان با سه میلیون و 418 هزار و 927 وسیله نقلیه بوده است، اظهار کرد: این درحالیست که در مدت مشابه سال گذشته میزان تردد در این محور سه میلیون و 70هزار و174 تردد بوده و 11.35 درصد افزایش یافته است.

وی افزود: همچنین در این مدت کمترین تردد در محور بیرانشهر- بروجرد با 181هزار و 889 وسیله نقلیه بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که 161هزار و 818 تردد ثبت شده، رشدی برابر ۱۲.۴۰درصد داشته است.

معاون فنی و نظارت راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان با بیان اینکه محور پل زال- خرم‌آباد همچنان رکورددار سرعت در استان بوده و در هشت ماهه امسال محور پل زال- خرم‌آباد با ۹۲.۷ کیلومتر بر ساعت بیشترین سرعت را در بین محورهای لرستان به خود اختصاص داده است، گفت: سال گذشته نیز همین محور با ۹۸.۵ کیلومتر بر ساعت رکورددار سرعت در استان بوده، البته امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵.۸۸ درصد کاهش در سرعت وسایل نقلیه این محور را شاهد بودیم.

وی تاکید کرد: این آمار علاوه بر اینکه افزایش تردد در محورها در راستای هدف تبدیل لرستان به مقصد گردشگری بوده عملکرد مثبت مرکز مدیریت راه‌های استان و سامانه‌های هوشمند در سطح جاده‌ها و موفقیت دستگاه‌های ذیربط در امر فرهنگ‌سازی رانندگی ایمن را نیز روشن می‌سازد.
 

منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.