| کد خبر: 156491 |

آمادگی راهداران برای سفرهای ایمن زمستانی

عبدالهاشم حسن‌نیا معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در دومین نشست هماهنگی راهداری زمستانی که با حضور مدیران شمال غرب این سازمان در تهران برگزار شد با اشاره به آمادگی کامل راهداری برای سفرهای زمستانی گفت: جلسات هماهنگی مدیران راهداری با اولویت استان‌های سردسیر از مدتی قبل آغاز شده و ضمن بررسی امکانات و ظرفیت ها، تدابیر لازم جهت برقراری ایمنی کامل در سفرهای جاده ای در فصل زمستان برنامه ریزی می‌شود.

تین نیوز

عبدالهاشم حسن‌نیا معاون راهداری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در دومین نشست هماهنگی راهداری زمستانی که با حضور مدیران شمال غرب این سازمان در تهران برگزار شد با اشاره به آمادگی کامل راهداری برای سفرهای زمستانی گفت: جلسات هماهنگی مدیران راهداری با اولویت استان‌های سردسیر از مدتی قبل آغازشده و ضمن بررسی امکانات و ظرفیت‌ها، تدابیر لازم جهت برقراری ایمنی کامل در سفرهای جاده‌ای در فصل زمستان برنامه‌ریزی می‌شود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، عبدالهاشم حسن‌نیا ایمنی را اولویت اول سازمان راهداری دانست و افزود: باوجود کمبودها، تلاش لازم برای آماده‌سازی ماشین‌آلات راهداری زمستانه و همچنین تهیه شن و نمک لازم در دستور ادارات کل استان‌ها انجام‌شده است.

او تأکید کرد: در ایام زمستان با توجه به پیش‌بینی هواشناسی گروه‌های راهداری باید آمادگی لازم برای ایجاد ایمنی راه‌ها را در هنگام بارش‌ها داشته باشند.

معاون راهداری سازمان راهداری افزود: در شرایط خاص پیمانکاران راهداری و بخش خصوصی به‌خوبی آمادگی دارند که به کمک ادارات راهداری بیایند. تعامل بین راهداری و بخش خصوصی همیشه وجود داشته و در سال جاری با برنامه‌ریزی این تعامل و هماهنگی بیش از سال‌های قبل شده است.

جلسه راهداری

عبدالهاشم حسن نیا با اشاره به استقرار تمام گروه‌های راهداری زمستانی از اول آذرماه در راهدارخانه‌ها و مکان‌های مشخص‌شده و استمرار آن تا پایان اسفندماه گفت: راهداران در تمام طول سال و مخصوصاً فصل زمستان برای خدمت‌رسانی به هم‌وطنان آماده هستند. راهداران خود را خدمت گذاران ملت می‌دانند و سالانه تعدادی از این عزیزان جان شیرین را درراه خدمت به هم‌وطنان از دست می‌دهند.

در این جلسه که مدیران کل حوزه راهداری سازمان  راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای نیز حضور داشتند مدیران کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان‌های آذربایجان شرقی، قزوین، زنجان و اردبیل گزارش‌هایی از آمادگی و برنامه‌ریزی راهداری زمستانی و آغاز عملیات راهداری زمستانی ارائه داشتند.

عملکرد راهداری استان کرمانشاه در زلزله اخیر غرب کشور نشانگر آمادگی این دستگاه برای شرایط اضطراری بود. راهداری به‌سرعت مسیرهای دسترسی را در مناطق زلزله‌زده باز کرد و موجب سهولت امدادرسانی به زلزله‌زدگان شد.

راهداری زمستانی هرساله از ابتدای آذرماه آغاز می‌شود و تا پایان اسفند در تمام استان‌های کشور ادامه دارد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.