| کد خبر: 144654 |

نقوی حسینی:

دومین گزارش کمیسیون امنیت از اجرای برجام فردا در صحن علنی قرائت می شود

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از قرائت دومین گزارش این کمیسیون از اجرای برجام در صحن علنی خبرداد.

تین نیوز

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از قرائت دومین گزارش این کمیسیون از اجرای برجام در صحن علنی خبرداد.

سیدحسین نقوی حسینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ، با اشاره به ارائه دومین گزارش 6 ماهه کمیسیون امنیت ملی از اجرای برجام اظهار داشت: این گزارش برای قرائت در صحن علنی به هیات رئیسه مجلس ارسال و در نوبت قرار گرفته است.

نماینده مردم ورامین در مجلس دهم شورای اسلامی ادامه داد: برهمین اساس قرائت آن در دستور هفتگی صحن علنی این هفته قرار گرفته و تصور می شود، فردا نوبت به قرائت آن خواهد رسید.

وی در ادامه به تهیه سومین گزارش 6 ماهه کمیسیون از اجرای برجام اشاره کرد و گفت: مراحل اولیه برای تهیه سومین گزارش کمیسیون امنیت از اجرای برجام در حال انجام است و در صورت لزوم نشست هایی با مسئولان دستگاه های ذی ربط برگزار می شود.

این نماینده مجلس تاکید کرد: همچنین بازدید از مراکز و سایت های هسته ای در صورت لزوم انجام خواهد شد اما تا هفته آینده بازدیدی در نظر گرفته نمی شود.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، طبق قانون اقدام متقابل و متناسب در اجرای برجام، کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی موظف است هر 6 ماه یکبار گزارشی از روند اجرای برجام به صحن علنی ارائه کند و تا کنون این کمیسیون 2 گزارش 6 ماهه آماده کرده است.

 

منبع: خبرگزاری خانه ملت

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.