| کد خبر: 140041 |

◄ تکریم وپذیرایی از مسافران پرواز آمستردام ایران‌ایر در فرودگاه امام خمینی (ره)

سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اعلام کرد: پرواز تهران- آمستردام شرکت هواپیمایی ایران ایر به شماره 725 که قرار بود در ساعت 8:35 صبح امروز انجام پذیرد ، به دلیل وجود نقص فنی با تاخیر مواجه شد و نظر به رفع مشکلات آن جهت ایمنی لازم، این پرواز در ساعت 2:15 روز جمعه 6 مرداد ماه انجام خواهد پذیرفت.

تین نیوز

سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اعلام کرد: پرواز تهران- آمستردام شرکت هواپیمایی ایران ایر به شماره 725 که قرار بود در ساعت 8:35 صبح امروز انجام پذیرد ، به دلیل وجود نقص فنی با تاخیر مواجه شد و نظر به رفع مشکلات آن جهت ایمنی لازم،  این پرواز در ساعت 2:15 روز جمعه 6 مرداد ماه انجام خواهد پذیرفت.

به گزارش تین نیوز، کوروش فتاحی در خصوص پرواز 725 ایران ایر به مقصد آمستردام گفت: به علت نقص فنی هواپیما این پرواز با تاخیر انجام خواهد شد و باتوجه مشکل پیش آمده این موضوع از طریق پیامک، ایمیل و تماس به مسافران اطلاع‌رسانی شد.

 سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) بیان کرد: 20 نفر از 234 نفر از مسافران این پرواز که به فرودگاه مراجعه کرده بودند در هتل ibis شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) پذیرایی و اقامت داده شده‌اند و بار همراهشان در قسمت بار ایران‌ایر دریافت شده و تا زمان پرواز به صورت امانت نگهداری خواهد شد.

فتاحی با بیان اینکه 5 نفر دیگر از مسافران با حمل و نقل رایگان به تهران مراجعت کرده و مجدد برای پرواز به فرودگاه بازخواهند گشت، گفت: مسافران محترم این پرواز  می بایست در ساعت 23:30 جهت انجام مراحل مختلف عملیات پروازی در فرودگاه حضور داشته باشند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.