| کد خبر: 137966 |

انتخاب اعضای هیات رئیسه جدید اتحادیه صنایع هوایی و فضایی ایران

انتخابات اتحادیه صنایع هوایی و فضایی ایران برگزار و رحیم بنامولایی رئیس اتاق بازرگانی و مسعود قاسمی دبیر اتاق البرز به ترتیب به عنوان رییس و نایب رییس این اتحادیه انتخاب شدند.

تین نیوز

انتخابات اتحادیه صنایع هوایی و فضایی ایران برگزار و رحیم بنامولایی رئیس اتاق بازرگانی و مسعود قاسمی دبیر اتاق البرز به ترتیب به عنوان رییس و نایب رییس این اتحادیه انتخاب شدند.

 

به گزارش ایرنا، در این انتخابات که شامگاه سه شنبه برگزارشد، همچنین محمد رضا ترابیان، امیر رضا نادری و سهیل سهیلی به ترتیب به عنوان نایب رییس، خزانه دار و منشی این اتحادیه انتخاب شدند.

مسعود قاسمی قبلا نایب رییس اتحادیه صنایع هوایی و فضایی ایران بود که در انتخابات روز سه شنبه به عنوان رییس این اتحادیه انتخاب شد ، وی همچنین مسئولیت دبیرکلی اتاق بازرگانی استان البرز را بر عهده دارد.

رحیم بنامولایی نایب رییس جدید اتحادیه صنایع هوایی و فضایی ایران نیز ریاست اتاق بازرگانی استان البرز را عهده دار می باشد.

اتحادیه صنایع هوایی و فضایی ایران، تشکلی است ملی، صنفی و تخصصی که در سال 1386 با حمایت و پشتیبانی مرکز فناوری های ریاست جمهوری با حضور 27 شرکت تاسیس و آغاز به فعالیت کرده است.

این اتحادیه در سال 1388 به عضویت رسمی اتاق بازرگانی و صنایع و معادن جمهوری اسلامی ایران درآمد و به عنوان نماینده رسمی این صنایع در مجامع داخلی و بین المللی حضور به هم رساند.

در حال حاضر اتحادیه صنایع هوایی و فضایی ایران، دارای بیش از 224 شرکت خصوصی فعال در حوزه هوا وفضا با عضویت رسمی می باشدکه پروانه فعالیت خود را دریافت کرده اند.

تلاش برای توسعه مشارکت بخش خصوصی در فعالیتهای هوایی فضایی کشور، ایجاد بانک اطلاعات و مراکز اطلاع رسانی و ارتباط بین صنعتگران، متخصصان، محققان و دانشگاهیان، برنامه ریزی و برگزاری دوره های آموزشی تخصصی،مشاوره های صنعتی به صنعتگران و سرمایه گذاران در صورت نیاز با رعایت مقررات، حمایت حقوقی از اعضا و ارائه مشاوره های تخصصی قضایی و اداری و ترغیب و تشویق کارآفرینان موفق و مبتکران صنعتی از جمله اهداف اتحادیه صنایع هوایی و فضایی ایران است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.