| کد خبر: 130282 |

تا پایان هفته

اعمال محدودیت های ترافیکی در جاده های مازندران

تین نیوز

محدودیت های ترافیکی آخرهفته از ساعت 12 روز چهارشنبه در جاده های مازندران اعمال می شود.
 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، رییس پلیس راه استان مازندران گفت: به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه در روزهای پایانی هفته، محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی در جاده های ارتباطی استان از امروز تا 23 اردیبهشت اجرا می شود


سرهنگ قدمی افزود: تردد موتور سیکلت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 20 اردیبهشت تا ساعت 6 صبح روز شنبه 23 اردیبهشت از محورهای کرج - چالوس ، هراز و سوادکوه ممنوع است.


رییس پلیس راه مازندران گفت: تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.


سرهنگ قدمی با بیان اینکه رفت و آمد همه تریلرها کماکان در محور هراز ممنوع است افزود: رفت و آمد همه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه 20 اردیبهشت و همچنین از ساعت 8 تا 24 روزهای پنجشنبه و جمعه 21 و 22 اردیبهشت ممنوع است.


وی گفت: رفت و آمد همه تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز جمعه 22 اردیبهشت از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع خواهد بود.


وی به اعمال محدودیت ترافیکی در محور کرج - چالوس اشاره کرد و افزود : تردد انواع تریلر ، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است .


رییس پلیس راه مازندران گفت: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 23 روز جمعه 22 اردیبهشت از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 23 روز جمعه 22 اردیبهشت از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود .


سرهنگ قدمی افزود: تلفن مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 شبانه‌روزی آماده پاسخگویی در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.