| کد خبر: 128348 |

زبان انگلیسی؛ شرط ادامه حضور در فرآیند طرح تربیت نسل آینده مدیران فرودگاهی

تین نیوز

تسلط به زبان انگلیسی شرط اولیه و لازم برای حضور در مراحل تکمیلی ارزیابی و مصاحبه های تخصصی فرایند ارزیابی داوطلبان طرح تربیت نسل آینده مدیران فرودگاهی INGAMاعلام شد.

 

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران؛ اداره کل آموزش و توسعه نیروی انسانی اعلام کرد: در راستای اجرای فرایند ارزیابی داوطلبان طرح تربیت نسل آینده مدیران فرودگاهی  INGAM و پیرو بخشنامه و اطلاعیه های صادره و نظر به برنامه ریزی بعمل آمده مبنی بر تعجیل در اعزام اولین گروه منتخبان به مراکز آموزشی(تخصصی صنعت هوانوردی و فرودگاهی) خارج از کشور و با توجه به الزام مراکز مزبور مبنی بر تسلط اعزام شوندگان به زبان انگلیسی(تدریس دوره ها به زبان انگلیسی می باشد)؛ شرط اولیه و لازم برای حضور در مراحل تکمیلی ارزیابی و مصاحبه های تخصصی، تسلط به زبان انگلیسی است. از این رو داوطلبانی مجاز به شرکت در مراحل مزبور هستند که در ارزیابی این مهارت نمره قبولی کسب نمایند.

 

بدیهی است همکاران منتخب که فاقد مهارت مزبور باشند می توانند در اسرع وقت نسبت به ارتقای سطح زبان خویش اقدام و متعاقباً در مرحله ارزیابی و مصاحبه شرکت نمایند.

 

نحوه و زمان مصاحبه زبان انگلیسی:

الف - کلیه همکاران ستادی و شاغل در فرودگاه مهرآباد و امام خمینی(ره) بایستی در روز شنبه مورخ 09/02/1396 از ساعت 8:30 صبح لغایت 12:30 ظهر به مرکز آموزش عالی هوانوردی و فرودگاهی کشور(دانشکده صنعت هوانوردی) مراجعه و مورد ارزیابی قرار گیرند.

 

ب - همکاران منتخب شاغل در سایر فرودگاهها طی مصاحبه تلفنی مورد ارزیابی اولیه قرار خواهند گرفت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.