| کد خبر: 108646 |

همکاری بیشتر تاکسیران ها در مواقع بارندگی

تین‌نیوز| رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران ضمن بیان اینکه شب گذشته به دلیل بارندگی و آب گرفتگی عبور و مرور در تهران مختل شد از مسئولان شهری و رانندگان تاکسی خواست تا در این شرایط رعایت حال هموطنان را بکنند و منصفانه تر خدمات ارائه دهند.

اقبال شاکری در سیصد و چهارمین جلسه شورا اظهارداشت: بارندگی شب گذشته موجب آب گرفتگی معابر و مشکلاتی در عبور و مرور شد که زحمت زیادی برای شهروندان به وجود آورد.

وی افزود: شهرداران مناطق به خوبی نقاط آسیب پذیر و آب گرفتگی مناطق خود را می‌دانند لذا در هنگام بارندگی اقدامات لازم را انجام دهند تا مردم گرفتار نشوند ، این انصاف نیست که مردن ساعت ها در خیابان های آب گرفته معطل شوند.

شاکری تصریح کرد : اختلالات حرکتی در بخشی از تهران در اثر بارندگی شب گذشته به حدی بود که طی کردن مسیر از میدان آزادی تا پل فرودگاه که نهایتاً 500 متر است یک ساعت و نیم به دلیل آب گرفتگی طول کشید.

وی افزود: مسئولان فکری به حال مردم گرفتار در زمان بارندگی کنند و تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها در این مواقع بهتر و منصفانه تر ارائه خدمت کنند.

شاکری از تاکسیرانان خواست تا در مواقع بارندگی همکاری بیشتری داشته باشند.

رییس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران همچنین با اشاره به مشکلات زائران اربعین حسینی گفت: زائران با یک شور حسینی و با پای پیاده می خواهند به زیارت امام حسین (ع) بروند، پیاده روی در بزرگترین اجتماع حسینی حال شایسته است که به جای خدمت رسانی در حق آنان اجحاف کنیم.

وی ادامه داد: هنگامی که زائران امام حسین (ع) با این همه مشکلات به کربلا می‌روند چرا باید بلیت‌ها را گران کنیم؟ هزینه‌های پارکینگ را افزایش دهیم و پول‌های اضافه با عناوین مختلف از آنها بگیریم.

شاکری افزود: در این شرایط اگر شهرداری هم این امکانات را در مراسم اربعین ایجاد نمی‌کرد چه اتفاقی می‌افتاد؟

وی تأکید کرد: در رخداد پرشور و عظیم اربعین حسینی، دولت و دستگاه‌ها به جای تسهیل امور برای مردم دائماً در مسیر افزایش هزینه‌ها و سنگ‌اندازی هستند که این امر اجحاف در حق آنان است . باید جلوی این اجحاف‌هایی که در حق این زائران می‌شود را هرچه سریعتر بگیریم و از اینرو به دولت تذکر می دهیم .

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.