| کد خبر: 192737 |

◄ فرودگاه کرمان با اعزام نخستین زائران حج 98 به عملیات حج پیوست

نخستین گروه زائران حج تمتع سال 98 طی مراسمی با حضور دست‌اندرکاران حج از فرودگاه آیت اله هاشمی رفسنجانی کرمان بدرقه شدند و به این ترتیب این فرودگاه وارد عملیات حج شد.

تین نیوز

نخستین گروه زائران حج تمتع سال 98 طی مراسمی با حضور دست‌اندرکاران حج از فرودگاه آیت اله هاشمی رفسنجانی کرمان بدرقه شدند و به این ترتیب این فرودگاه وارد عملیات حج شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط‎عمومی فرودگاه‎های استان کرمان، آیین معنوی بدرقه حجاج بامداد امروز، 29 تیر 98، با حضور جمعی از مسئولان استانی و فرودگاهی و اصحاب رسانه در فرودگاه بین‎المللی کرمان برگزار شد.

مدیرکل فرودگاه‎های استان کرمان با بیان اینکه همه کاروان‌های کرمانی امسال مدینه اول هستند، گفت: امسال 3687 زائر کرمانی در قالب 25 کاروان از 29 تیر تا 3 مرداد 98 با 15 سورتی پرواز ایرباس، شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی به سفر معنوی حج تمتع مشرف می‎شوند.

علی قاسم‎زاده افزود: نخستین گروه از زائران حج تمتع دیار کریمان ساعت 7:00 صبح امروز با 256 زائر فرودگاه کرمان را به مقصد مدینه منوره ترک کرد و پرواز آنها ساعت 9:24 در فرودگاه مدینه به زمین خواهد نشست.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای تسهیل ارائه خدمات و ارتقای سطح کیفیت خدمات فرودگاهی توسط اداره کل فرودگاه‎های استان کرمان در عملیات حج امسال گفت: این اداره کل در راستای ارائه خدمات بهینه به زائران بیت اله الحرام، نسبت به تجهیز ترمینال خارجی، چک دستگاه‎های کمک ناوبری و کمک بازرسی، چک سیستم‎های روشنایی وغیره و همچنین برگزاری جلسات هماهنگی حج با ادارات و ارگان‎های مرتبط اقدام کرده است تا خدمت‎رسانی هرچه بهتر به زائران رقم زده شود.

قاسم‎زاده همچنین در پایان به اطلاع‎رسانی به موقع عملیات اعزام زائران در پرتال اداره کل شامل اقدامات و الزامات فرودگاهی، توصیه‎های بهداشتی – امنیتی، مسیرهای رفت و آمد حجاج و... برای راهنمایی بیشتر و بهتر زائران اشاره کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.