کاهش دغدغه رانندگان با اجرای طرح بارنامه الکترونیک
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی از راه اندازی سیستم بارنامه آنلاین از اول تیرماه سال جاری خبر داد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی از راه اندازی سیستم بارنامه آنلاین از اول تیرماه سال جاری خبر داد.
به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، جلسه کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین استان به میزبانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی با حضور علی امیری معاون حمل و نقل، مدیران انجمن های صنفی شرکت های حمل و نقل و نمایندگان دستگاه های اجرایی عضو این کمیته برگزار و بر هم افزایی بیش از پیش برای تسهیل در تردد زائران و سفرهای اربعین تأکید شد.
علی امیری معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی در این جلسه اظهار کرد: ستاد مرکزی اربعین طی روال هرساله برای این ایام دستورالعمل و اقداماتی صادر می کند و استان ها نیز به تبع موظف به اجرای آن هستند اما در این بین باید با هم افزایی و هماهنگی بیشتر هم برای اجرای بهتر مقررات تلاش کنیم و هم باید مشکلاتی که هر ساله ممکن است رخ دهد شناسایی، بررسی و رفع کنیم.
وی از راه اندازی سیستم صدور بارنامه آنلاین از اول تیرماه سال جاری خبر داد تا مشکل تأمین سوخت کامیون های باری به ویژه در سفرهای مرزی برطرف شود.
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی به دیگر چالش های این بخش از جمله تأمین لاستیک، روغن و لوازم یدکی اشاره کرد و گفت: متأسفانه در حوزه لوازم مصرفی مانند لاستیک، تولیدکنندگان به اندازه نیاز بازار عرضه نمی کنند و سازمان راهداری نیز اختیاری در این زمینه ندارد؛ اما هر تصمیمی که در ستادهای مرکزی و استانی تصویب شود، ما آماده اجرای آن هستیم.
امیری تأکید کرد که وظیفه اصلی کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین، پیگیری مصوبات ستاد مرکزی وزارت کشور و ستاد استانی است و اضافه کرد: اگر مشکلاتی در زمینه سوخت، روغن یا لاستیک وجود دارد، می توانیم آن ها را در ستاد اربعین استان مطرح و برای حل و فصل آن اقدام کنیم.
وی اضافه کرد: این طرح در صورت اجرای موفق، می تواند بخشی از چالش های حمل ونقل جاده ای را کاهش دهد، اما همچنان مسائلی مانند کمبود لوازم یدکی و لاستیک نیازمند توجه جدی تر مسئولان است.
بازدید دوره ای و نظارتی مشترک با پلیس راه از ناوگان حمل و نقل، پیگیری سوخت ناوگان در مسیر رفت و برگشت، بازدید از مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی، نظارت مستمر بر جای نمایی مواکب در مسیر و تأکید بر رعایت حریم ایمنی راه ها، خط کشی محورهای مواصلاتی منتهی به مسیرهای اربعین و... از مصوبات این جلسه بود.
سلام بخدا قسم خسته مون کردن یکسری میگن سیپاد ببندی روزی یک برنامه سرمون میارن سوخت از بالا رد مرز میکنن اینجا مردم بلوچستان عذاب هستن
شما بفکر پر کردن جیب عرب های بی ناموس هستین یا رفع مشکل رانندگان اربعین مگه نون میشه سر سفره مردم بابا ی فکری به مشکل خودمون بکنین اربعین فقط پر کردن جیب عراقی که ارزشی برامون قائل نیستم سوخت نداریم کار کنیم شما بدین عراق بیمه شده ۵میلیون شما برین ستاد گدایی برپا بکنید خیلی زشته البته شکم شما پره متوجه این چیزا نیستین
آقای وحید این چه حرفیه میگی {....} شعورداشته باش
اقایانی که در راس هستید الان فقط دغدغه راننده سوخت برا اربعین هست اقای عزیز یه فکری به حال ما رانندها کن کرایها پایین کمیسیون بالا اسطعلاک بالا حداقل چهار تا بازرس بفرستید این شرکت های حمل ونقل چک کنن ببین چرا باید کمیسیون یه بار اینقدر زیاد بگیرن یه فکری به حال بیمه بکنین اول نشستی اونجا فکر اربعینو میکنی جیب این عراقیارو پر کنی شرم بر شما
هیچی نمیخاد فقط باربری ها جم بشن همه چی درس میشه به خدا اونقدری که پول کمیسیون از راننده میگیرن مستقیم بره تو حساب راهسازی جادهای ایران همشون از اول اتوبان آسفالت میشن
همش دروغه اشغالنای چینی رو آوردن دارن سه برابر قیمت میفروشن
اربعین چکار داره مشکلشون کرایه نقد نمی دن صنایع فولاد امور دام بیمه بالاست جریمه بالاست بارنامه الکترونیک مشکلشون نیست
ترس چیز خوبی، قدرت راننده ها بالاست ما راننده ها نبایستی قدرت خودمون رو دست کم بگیریم
تازه ۱ روز از اعتصاب شروع شده دولت به حول و نگرانی افتاده
باید ادامه دار باشد تا مسولین بی عرضه و نالایق قدر شب نخوابی خرابی کامیون ، کمبود قطعات لاستیک و....، ما را بدانند که بعید میدانم چون در این کشور عزیز ایران ما، مسئول درست در جای خودش نیست مسئول باید خودش در گرمای ۶۰ درجه جنوب دنده بزنه تا بفهمه راننده کامیون چه میکشه
به تعبیر عامیانه، تا نباشد چوب تر فرمان نبرد گاو وخر
سلام
چرا بیمه رانندگان برون شهری طی دو ماه دو برابر شده تور خدا رسیدگی کنید دیگه داریم له میشیم بخدا کم آوریدم
خدا {....} کنه مسولینی که در راس حمل و نقل این مملکت هستند از راهداری گرفته تا باربری و ترابرنت و ماموران پلیس راهها من یکماه پیش تو مسیر بوانات بار زده بودم میرفتم بارنامه هم گرفته بودم ولی همرام نبود عکسش نداشتم پلیس راه جلوم گرفت هرکار کردم قبول نکرد 500هزار تومن جریمم کرد
خب بارنامه باید همراه بار باشه! مثل گواهینامه و کارت ماشین و ....! همراهت نباشه جریمه داره!
فریب چهل ساله از طرف دولت مردان برای
پس تکلیف این باربریها و دلالها که کرایه را نصف هم کمتربه راننده میدند و هیچ نظارتی نیس چی میشه فقط باربردنش وبدبختی مال راننده هس آخه دلال چیه دیگه هرکی از هر طرف رسیده دلال شده مگه حمل ونقل اینقد باید بی درو پیکر باشه
سلام بعد از ۱۴سال بیمه رانندگان برون شهری سنگین رفتم کارت هوشمند م باطل کردم ما گذشتیم هرچی خواستی ببنیم ۱۴سال دیدیم
این مسئولین ما همشون باربری دارن .باربری یعنی دزدی از راننده
یه موسسه حملونقل پیدا کنید حق خودشو بگیره پس به نفع ما حرف نمیزنن به اسم راننده به کام باربری
خب سوخت و لاستیک وغیره برای ماشین داران هست ،هفتاد درصد رانندگان فقط راننده هستند نه مالک، حق بیمه این ها چه میشود؟ غرامت ایام بیماری و بیکاری چه میشود؟
سلام اصلیترین دغدقه رانندگان کرایه هست که توسط باربریها خورده میشه
الان پایانه تبریز اصلا بفکر کرایه رانندگان
نیست بلفرص کرایه کل ۷میلیون باربریهای تبریز با راننده نصف نصف بر میدارد بخاطر بی لایقی پایانه تبریز
دوم ترابرنت که باعث سوء استفاده باربریها شده
تورا بخدا این اعلام بارهای مجازی رو بردارید
کارخانه ها دلال ها باربریها با اعلام بار مجازی پدرمون درآوردن
الان تو برنامه ها کرایه پایه رو سازمان راهداری مینویسه اما باربریها نمیدن
دلال های باربری از خود راهداریا هستن والا مثلا پایانه تهران بیخ گوششون دارن نصف بارنامه رو از راننده میگیرن در لحظه بعد راننده که شب خوابی میکشه و حداقل سه روز طول میکشه تا بارشو برسونه و تخلیه کنه بیشتر از شکم خودش و سرویس ماشینش ته ماه چیزی براش نمی مونه
چطور باربری که روزانه حداقل حداقل ده تا بارنامه ثبت میکنه برابر با راننده سهم داشته باشه این کجاش انصافه
تو این مملکت هر کی نشست رو صندلی راه خوردن برای خودش هموار میکنه
خدا از دلتون این نوای مفت خوری رو در بیاره
با سلام و احترام
همکاران گرامی شغل رانندگی سنگینی شغل استرس زا ست پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی باید متناسب با عرف جامعه باشد
از مجلس محترم خواهان مصوب شدن کار سخت و زیان آور شدن آنرا داریم
گرانی لاستیک و لوازم یدکی بی کیفیت
و کمبود گازوئیل و عدم نظارت بر باربریها مشکلات را چندین برابر کرده
اعتراضات بحق قشر زحمت کش تا حصول نتیجه مطلوب نادیده نباید گرفته شود
چرا که بخش مهم اقتصاد بر دوش این عزیزان هست
خواسته ما بار مالی برای دولت ندارد بلکه ارزش افزوده ایجاد میکند
تامین امنیت جادهای و اسکان موقت بین راهی خواسته ما می باشد
سلام چرا یه نفر باید داخل بندر امیر اباد بهشهر آقای رضا رستمی هم مسؤل باشه هم باربری داشته باشه هم ۷۰ یا ۸۰ تا کامیون داشته باشد تمام بارهای نزدیک تهران دور اطراف رو ببرد و چرا باید هر روز بار خوب رو بزنه بقیه رانندهها باید منتظر باشن تا ببینند کی و کجا بهشون بار برسه یه مسولین بلند شه ببینند چه داستانی هست
خدالعنتتون کن چرابیمه راننده بدبختی ک شبوروزتوجاده جونش کف دستش باید اینقد گرون باشه مگربازنشستگی ی راننده بدبخت چقدره یابیمه تکمیلیش چی داره اصلا ب کارنمیاد
آقاوحید؛ ناموس به حدی عزیز است که حتی ناموس پرست دوست نداره این کلمه رو به دشمن خونی خود بگوید۰ ولی چه کنیم که "چاک جهل وحمق نپذیرد، رفو"
تو رو خدا فقط تنها راه این کار اینه که باربریها همه جمع بشن راننده آنلاین بارنامه بگیره عین جریان ثبت سند ماشین
با سلام خدمت مدیران محترم مشکل ما راننده اول سختی کارمون هست دوم اضاف بار زدن صاحب بارها کرایه ندادنشون سوم چرا کسی که راننده نیست دولت باید بهش ماشین بده راننده ای کع شب وروز نداره رو دولت هیچ گونه حمایتی نکنه وهزاران چیز دیگه.......
چرا دولت از صنف یخچالدار هیچ گونه حمایتی نمیکنه همش شده دلال واتساپ
البته همه کاربری ها یک از یک خرابتر شده
اون مسول بی تدبیری که گفت رانندگی شغل تفریحی هست بیارینش یک ماه تو گرمای بندرعباس برو وبیاد با لاستیکایی که دو سرویس دووم نمیارن واقعن دیگه شورش ودراوردین
فقط بار به شماره ماشین داده بشه و باربری ها جمع بشه همه چیز رو به راه میشه
با سلام بخدا اگه باربری جمع بشه هم واسه راننده خوبه هم واسه دولت بخدا جاده های ایران میشه مثل شیشه اضافه هم میمونه فقط امان از دست باربری ها عامل زیاد اعتصابم اینا هستن
آقا راننده بی خوابی میکشه استرس سرما گرما فکر خانواده و... میکشه قبول ولی بخدا باربری ها حق راننده رو میخورن کسی هم نیست چیزی بگه بهشون الان من ۲۰روزه نمیتونم کرایه بگیرم چرا باید اینجوری بشه باربری چرا پول خودشو اول نقد میکنه بعد به گوشیتم جواب نمیده فقط باربری های مفت خورحذف شه همه چی حله
باربری جمع بشه بهتره هرچه کرایه میدن نصف از کرایه را باربری برمی داره بارنامه آنلاین بهتره لااقل بره تو جیب اداره راه یه فکری هم برای جادها میکنه
بیشترین ضرر کامیوندار از دست باربری ها است حق کمسیون را نقد میگیرن ولی کرایه را تا ۳ ماه نمیدن
واقعا اگه الکترونیک بشه عالی میشه راننده هر جای باشه بارنامه چاپ کنه
بیمه رانندگان سنگین رو درست کنید ....