بازدید سایت : ۷۲۶۰۷
| کد خبر ۲۹۸۰۷۸
کپی شد

مطالبات کامیون داران در دست پیگیری است/ کرایه حمل ونقل تا پایان خرداد ۲۵ تا ۳۰ درصد افزایش می یابد

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان فارس با بیان این که مطالبات کامیون داران در دست پیگیری است، از افزایش ۲۵ تا ۳۰ درصدی کرایه حمل ونقل تا پایان خرداد خبر داد.

مطالبات کامیون داران در دست پیگیری است/ کرایه حمل ونقل تا پایان خرداد ۲۵ تا ۳۰ درصد افزایش می یابد
تین نیوز |

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان فارس با بیان این که مطالبات کامیون داران در دست پیگیری است، از افزایش ۲۵ تا ۳۰ درصدی کرایه حمل ونقل تا پایان خرداد خبر داد.

خبر پربازدید امروز را بخوانید:

◄ اعتراض و اعتصاب رانندگان کامیون راهی برای حل مشکلات یا تله ای برای مخدوش کردن چهره رانندگان؟

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، محسن عمادی دوشنبه، پنجم خرداد در نشست راهداری فارس، با اشاره به مطالبات و نارضایتی های اخیر رانندگان حمل ونقل جاده ای، درباره وضعیت تورم در حوزه لاستیک و قطعات یدکی، اظهار کرد: اسفند سال گذشته(۱۴۰۳) کرایه ها تا ۲۵ درصد افزایش داشته و با توجه به تورم موجود در کشور، مجدداً در برنامه آینده که در همین خرداد اجرا خواهد شد، ۲۵ تا ۳۰ درصد با اصلاح نرخ تن - کیلومتر، افزایش می یابد که توسط صنف رانندگان ابلاغ خواهد شد تا نیازهای معیشتی رانندگان تأمین شود.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای فارس با بیان این که همچنین در سطح ملی، تلاش می شود برنامه های حمایتی در حوزه سوخت و سایر نیازهای حمل ونقلی تصویب و اجرایی شود، افزود: هدف از این اقدام، تأمین بخشی از هزینه های جاری رانندگان در شرایط پرتلاطم اقتصادی است و برنامه ریزی لازم برای افزایش مستمر و منطقی نرخ ها در آینده نزدیک انجام شده است تا بتواند پاسخگوی نیازهای معیشتی و نگه داری ناوگان باشد.

عمادی با تأکید بر این که این تجمعات و اعلام نارضایتی ها به هیچ وجه به معنای اعتصاب نیست، تصریح کرد: این گونه رفتارها واکنش هایی است که عمدتاً از طریق بیانیه ها و هدایت های خارج از کشور صورت می گیرد و هیچ گونه ارتباطی با تشکل های صنفی داخلی ندارد.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان فارس با بیان این که مهم ترین درخواست های کامیون داران، حل مسئله بیمه تأمین اجتماعی است، بیان کرد: اقدامات لازم برای اصلاح حق بیمه ی رانندگان مشمول یارانه دولت و غیرمشمول با پیشنهاد بازنگری آئین نامه دولت به کمیسیون عمران مجلس و دولت، ظرف یک ماه صورت می گیرد.

وی در ادامه اظهار کرد: طی اجرای این قانون، اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای به عنوان خادم صنف رانندگان قبل از این اعتراضات، طی جلساتی با مسئولان بیمه رایزنی کرده که تخفیفات بیمه ای برای رانندگان لحاظ شود که مستلزم لغو قوانین فعلی است و در سطح ملی در حال پیگیری برای صدور مصوبه هیئت دولت است.

عمادی ادامه داد: در جلساتی با مقامات استانی و ملی، پیگیر تصویب مصوبات در هیأت دولت هستیم و تصمیمات مهمی نیز گرفته شده تا این هزینه ها کاهش یافته و حمایت های لازم انجام شود که در صورت عدم تحقق این مصوبات، سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای و دیگر نهادهای مرتبط، تلاش می کنند این نیازها را تأمین کنند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای فارس همچنین درباره برنامه های حمایتی در حوزه سوخت ناوگان حمل ونقل، گفت: ضمن عدم اجرای سه نرخی کردن سوخت، سهمیه پایه سوخت ناوگان بازنگری می شود و در حال حاضر به مناسبت آزادسازی خرمشهر ۵۰۰ لیتر گازوئیل به کامیون ها تشویقی داده شده که برنامه ریزی های لازم صورت گرفته تا ناوگان حمل ونقل کالا مشکل تأمین سوخت نداشته باشند.

وی بیان کرد: پرداخت کرایه حداکثر تا ۴۸ ساعت پس از تخلیه و تحویل بار، برخورد با کمیسیون اضافی، توزیع عادلانه ی بار و سامانه نوبت دهی در تمامی پایانه های دارای سالن اعلام بار، از دیگر تصمیمات اخذ شده برای رفاه حال رانندگان است.

عمادی در پایان تصریح کرد: ما همچنان در کنار رانندگان و کامیون داران، پیگیر حل مشکلات این قشر زحمت کش هستیم و خانواده حمل ونقل استان فارس، همدل و همراه با کشاورزان، برای حمل محصولات کشاورزی به عنوان دسترنج این عزیزان زحمتکش، توجه به وضعیت معیشتی آن ها و رسیدن کالاهای اساسی به دست مردم، عمل می کند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید تین نیوز، تا ۲۴ ساعت بعد منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.
  • در نوشتن نظرات، لطفا بعد از هر کلمه، یک فاصله خالی بگذارید.
  • در انتقال تخلفات دستگاه‌ها، موارد تخلف را با ضمیمه نمودن اسناد تخلف به آدرس info@tinn.ir ارسال نمایید تا امکان پیگیری بصورت مستند فراهم شود.

  • صیاد پاسخ

    نظارت کنید بر این کمیسیون ها همچی درست میشه

    • ناشناس

      سلام
      نظارت برکمیسیون هادرست.
      اما متاسفانه درخود بارنامه لحاظ نمی‌شود که چقدر کمیسیون گرفته اند واگر هم لحاظ شود نرخ غیر واقعی را می نویسند وبیشترازان را اجراکننده دریافت میکننند

  • سلام ایران پاسخ

    ۱خواهش میکنیم به عنوان رانند گازویل ما را به دست وبارنامه باربریها کلاه بردار گره نزنید فقط دستگا ه سیباد ۲کاری کنید کمسیون باربری فقط به حساب دولت بره بعد دولت درصد باربری را بده تا باربریها نتونند کمسیون زیاد بگیرند ۳ترابرنت را طبق تعرفه فقط قیمت بده بقیه حله بزودی انشاالله

  • محمد پاسخ

    چرا از قرار گرفتن بیمه در مشاغل سخت وزیان آور صحبتی نشد ؟؟

    • حجت الله براتی

      سلام
      خسته نباشید
      عمده مشکلات رانندگان عزیز در مورد کلاهبرداری و بی رحمی وبی وجدان با گرفتن کمسیون اضافی خوت راننده را توی شیسه کرد

  • حشمت پاسخ

    مطالبات یکی دوتا نیس باید مشکلات را حل کنند تا حرکت کنیم

  • ناشناس پاسخ

    لطفا پایانه مشهد وتهران یک سر بزنید کمیسیون ازکرایه بیشتر هیچکس کاری ندارد به اینها بعضی موقع شماره کارت خانم یا پسر خاله یا برادر میدهد هیچ مسعولی جوابگو نیست مخصوصا کرایه ترابرنت

  • علی پاسخ

    هر وقت مشکلات حل شد ما هم بر میگردیم سرکارمون

  • مهدی پاسخ

    یعنی هر چی مال دولت هست افزایش پیدا میکنه سر وقت یا زودتر مثل بیمه اول سال گرون کردین خوب کرایه هم افزایش بده فشار به مردم نیاد

  • علی پاسخ

    اینجا هم دست توی جیب مردم میکنید.کرایه که بالا بره کمیسیون هم بالا میره قیمت اجناس هم بالا میره قدرت خرید مردم پایین میاد.خدایی شرف ندارید شما مسئولین.برای گنده گوزی و گردن کلفتی که مقام اول رو دارین برای کمک به عراقیها و افغانها و لبنان و فلسطین و هزارتا کشور داغون مقام اول رو دارین اما مردم خودتون با اینهمه منابع و ثروت خدادادی باید توی فقر باشن

  • ناشناس پاسخ

    شما هم هم پیاله دزدای راه دارداری هستید که ۲۰۰۰ ملیارد پول معلوم نیست چی شده نمیزاید صدای راننده به گوش مسعول زد راه زن برسه راه داری گه دستش تو دست بابریهای بیشرفه باهم مخورن اخر سال سکه میرسه بهشون یا تو بابریها شریکن برادارن راه داری به شما چی میرسه تین نیوز نزارید صدای راننده بجایی برسه

    • شروین

      احسنت زدی به هدف

  • سعید پاسخ

    وعده سر خرمن !

    • حسن

      کرایه افزایش داشته واسه باربری واداره راه نه واسه راننده اینبار هم مثل قبل برای اداره راه وبرابری میخاد بالابره دروغ ميگن

  • ناشناس پاسخ

    بی عرضگی مسئولین و دروغگو بودن آنها هست

  • ناشناس پاسخ

    هیچ قشری از مشاغل بدون برپایی اعتصاب و زد و خورد به حقشان نمیرسند.
    از معلم و کارگر گرفته تا کامیوندار و پرستار
    بروید مملکتداری را از ولیعهد عربستان بیاموزید.
    حاکمان ایران فقط ادعای بیجا دارن

  • ناشناس پاسخ

    تت‌ میتوانید دوروغ بگویید راننده بیچاره چکار کنند از دورغهای شما پدر همه را دراوردید

  • ناشناس پاسخ

    بخدا ظلم بی نهایتی به قشر راننده کنید ای ستمکاران زمان یزید بهتراز شما بوده

  • ناشناس پاسخ

    دروغ گو دشمن خدا است شما ازدشمن خدا هم بدتریی

  • ناشناس پاسخ

    اگر می‌خواهید نظر مردم را ببینیداینها را حذف نکنید

  • هاشم پاسخ

    مدیر عامل حمل نقل فارس ی کاو چرون بی بهته هست که جیب رانندگان ملی صنعت چرخه حمل نقل را میزند به شکمه زندگیش میریزد

  • سید حسینی پاسخ

    کمیسیون میره بالا ولی کرایه ها نه

  • ناشناس پاسخ

    کدام نظردهند گرانی قطعات گرانی لاستیک گرانی روعن موتور بیمه کمیسیون بی نهایت دللان موفق خور خراب راها کدام درست میشه خدا خیرتون ندهاز دسته باربیها بی وجدان

  • ناشناس پاسخ

    حواستون به گروههای تلگرامی باشه که به اسم کمک به راننده دارن استفاده سیاسی می کنن از اعتصاب و رانندگان رو دور هم جمع کردن و ترویج خشونت می کنن
    وا ویلا از بی وجدانی بعضیا که برای اهداف سیاسیشون هر کاری می کنن
    راننده هوشیار باش حقتو با آرامش بخواه با شیشه شکستن و آتیش زدن فقط چهره ی راننده خراب میشه همین
    به خودمون ظلم نکنیم
    بین خودمون تفرقه ایجاد نکنیم

  • ناشناس پاسخ

    کوتاهی مسئولین در انجام به موقع وظایفشون باعث میشه یه عده از خشم مردم در هر صنفی برای پیشبرد اهداف سیاسیشون به نفع خودشون استفاده کنن

  • ناشناس پاسخ

    راننده هوشیار باش هیچ کس غیر از همکارانت خیر خواه تو نیست به همدیگه ظلم و اجحاف نکنید

  • ناشناس پاسخ

    توی باربری ها دوربین نصب کنید که کمیسیون رو ببینید با چند تا کارت خوان می کشن که به نام خودشون نیست اگه کمیسیون ندی بار بهت نمی‌دن میدن به نور چشمی هاشون ،
    کرایه ۱۲۰۰کیلومتری با ۵تن بار از تهران به کرمان ۵۳۰۰میدن به راننده بعد خودشون ۴۷۰۰ بر میدارن آخه این انصافه ، از خدا بترس مسئول که حقوق حرام و مفت میخوری و نظارتی نداری روی زیر دستای خودت که چقد دارن ظلم می کنن به راننده
    اینا رو مسئولین می دیدن ولی کر و کور کردن خودشون رو تا راننده بشه ابزار دست بعضی از سیاسیون برای پیش برد اهداف خودشون دلشون برا راننده نسوخته

  • ناشناس پاسخ

    چرا در اتاق های مسئولین توی پایانه همیشه بسته هست
    چرا راننده نتونه حرفشو به مسئول اونجا بزنه
    چرا سامانه ثبت پیامکی شکایت ندارید
    چرا قانون درست و درمون نمیذاربد
    چرا چرا چرا
    حالا راننده جماعت بشه ابزار دست سیاسیون

  • زیباییان پاسخ

    جوانان بیکار و مدرک دار و بدون مدرک و اونایی ک نمیتونن ازداج کنن بپا خیزنن یاعلی....

  • ناشناس پاسخ

    امان از دست بی عدالتی
    امان از دست مسئول ناکارآمد امان
    راننده از جیبش هزینه باربری رو مبلغش ۴۰تا ۴۵درصد بارنامه هست رو بپردازه چون توزیع بار افتاده دست باربری و حالا می تونه زور بگه و میگه و از هیچی هم نمی‌ترسه چون دستشون تو یه کاسه هست
    بعد پول خودشو بعد از چند روز با چندین تماس و پیگیری و اعصاب خوردی بگیره

  • محمد پاسخ

    همه مشکلاتمون به کنار گرفتن کمیسیون ۵۰ درصدی باربری تهران یه طرف.تو تهران کرایع ۲ سال پیش ۲ تومن بود الانم ۲تومنه.ولی کمسیون از ۲۰۰ تومن شده ۲ ملیون.یعنی نصف به نصف.کرایه توافقی یعنی چی؟؟ باهات طی میکنه بعد میگه ۳ ملیون بده.تو بارنامه هر چقدر کرایه میخوره طبق اون باید کمیسیون بر دارن ما بقی دست راننده برسه.مگه میشه یه متصدی از یه بار شهری ۲ ملیون کمیسیون بگیره. اونوقت یه بیجک میدن حالا تو میمونیو راهداریو افسر. یا باید بار شهری رو کلا راهداری بارنامه نخواد یا باید اجبار کنن بارنامه صادر کنن. تهران تا کرج میری ۱۰ تا راهدار وایساده یقتو میگیره. اقا به من چه ربطی داره برو یقه باربریو بگیر

  • محسن پاسخ

    این افزایش کرایه برای باربری هاست یا راننده؟
    تا الان که هرچی کرایه افزایش پیداکرده،باربری ها بعنوان کمیسیون برای خودشون برداشت کزدن.ما افزایش کرایه نمی‌خواهیم،ما حذف باربری ها رو چرخه حمل و نقل خواستاریم.مطمئن باشیدباحذف شرکت های حمل و نقل،همه چی به سر جای خودش برمیگرده و هیچ راننده ای دیگه هیچ اعتراضی نخواهدکرد،ولی چرا این شرکت های حمل و نقل رو دولت حذف نمیکنه،برای ما راننده ها جای سوال داره.

  • راننده پاسخ

    بیمه تامین اجتماعی، بیمه تکمیلی،بازنشستگی،لاستیک،روغن،
    تمام این موارد ۷ساله داره پیگیری میکنید کی قراره حل بشه ،احمقی که رفتی با رانت شدی نماینده مجلس

  • گروگان پاسخ

    باز ۳۰ درصد به نفع سازمان
    بابا این ۳۰ درصد به کرایه اضافه میشه ولی بجاش ۵۰ درصد تعرفه میره بالد
    لعنت به شماها

  • مصطفی پاسخ

    مشکلات ما فقط بیمه نیست سهمیه گازوییل بدید به مابقیه پیشکش بخدا ازبس التماس اینو اون کردیم خسته شدیم

  • امیر پاسخ

    دولت چرا حقوق گمرکی یه کامیون وارداتی که با سرمایه راننده بدبخت وارد شده وهیچ تسهیلاتی از دولت نگرفته سه برابر کرده،،پارسال با نرخ ۲۸۵۰۰بوده امسال با نرخ۷۳۰۰۰یعنی سه برابر بایستی از جیب راننده به دولت پرداخت بشه

  • ناشناس پاسخ

    حتما خودشو زدی به نفهمی پشت میز نشسته خبراز راننده ومشکلات نداره

  • تجارت خانه رومشکان پاسخ

    رانندگان عزیز از ارکان اصلی چرخه اقتصادی کشور هستن،، در گرما و سرما و در سخترین شرایط در خدمت حمل و نقل و عمومی و مسافری بوده اند، از دولت انتظار میرود مشکلات معیشتی و اقتصادی و رفاهی، ازجمله بیمه رانندگان، بحث احتساب مشاغل سخت جهت بازنشستگی، بحث سهمیه سوخت، بحث سیستمی کردن پرداختی کمیسیون بابربری، نوبت دهی بار، بحث سهمیه لاستیک و روغن بحث نوسازی ناوگان فرسوده قشر فرسوده سوار با ارائه تسهیلات و مشوقات ب مالکین کامیون های فرسوده جهت بروز کردن و نوسازی ناوگان خود درنظر بگیرید و درصدد رفع آنها باشه

  • ناشناس پاسخ

    بنازم به غیرت راننده که برای حقش بار نمیزنه مخارج خونه به کنار مخارج کامیون به کنار اینکه هیچ ارگانی نیست که حقت را بگیری دربرابر ظلم‌های کمر شکن خیلی راننده راجر میده هم پول بدی ولی هیچ امکاناتی نداشته باشیم فقط مسولین یه سرویس کنار راننده بشینند بار بزنه بره خالی کنه برگرده تا بفهمه حرفهای راننده را

  • ناشناس پاسخ

    سلام
    عزیزان و مسولان محترم
    فقط و فقط کمسیونها قانونی از راننده دریافت بشه به خدا همه کارها درست میشه از تهران برای مشهد ۲۵ تومن کرایه میزنه و ۱۲ تومن کمسیون و پیش کرایه تو بارنامه میزنه که مثلا قانونی بشه
    این رو درست کنید

  • ناشناس پاسخ

    همه چی رو 200درصد گرون میکنین بعد 20درصد کرایه اضاف میشه میگن کرایتون که اضاف شده

  • تی پاسخ

    دست این باربری ها کوتاه کنید از بس کمیسیون نجومی میگیرن. یه برنامه ای درست کنید. بار طبق تعرفه بزارن. باربری دستش توکار نباشه. ک بخاد کرایه با راننده نصف کنه. هم از بارنامه ای ک میزنه بخوره هم از کرایه راننده. مشکلات یکی دوتا نیس. پایانه مشهد شده دلال بارها ب مزایده میزارن هرکی کمتر برد میدن ب اون. مشهد ب این بزرگی نباید هیچ نظارتی بشه. پس این انجمن چی غلطی میکنه تو اون پایانه

  • ناشناس پاسخ

    راننده ای که شب و روز تو جاده از کت و کول میفته چشمش به جاده خشک میشه کوری زودرس حتما نسیبش میشه. باکمر درد و بدن درد انواع مریضی ها دست پنجه نرم میکنه. جونش کف دستشه. کل زندگیش ۱ماشین کف جاده به نظرتون شغلش نباید زیان آور باشه. سختی کار نداره. حتما پی گیر باشید. دیگه حق راننده خوردن نداره

  • موسی الرضا عیدی مقدم پاسخ

    با سلام سختی کار چی شد

  • صالحی پاسخ

    امروز کامیون‌داران فردا معلمان پس فردا نانوایان و این داستان ادامه دارد چون خانه از پایه ویران است مدیران ناکارآمد مسئولین نالایق فسادگسترده و ملت درمانده و کشور در گل مانده

  • ناشناس پاسخ

    بله بجای حل مساله دستتو نکنید نباز متو جیب مردم کرایه ها الان خیلی بالاست کمسیون ارا کمکنین 7تومو واسه یباری ز تبریز ظلمنتیست

  • ناشناس پاسخ

    کمیسونها نباید بیشتر از 5درصد باشه واقعن ظلم به راننده و کمر صاحب بارو میشکنه در نهایت از جیب مصرف کننده خارج میشه و باعث گرانی میشه و افت بازار بنده یک فروشنده بعد عید 5 تا چکم بخاطر گرانی برگشت خورده

  • کهنه سوار پاسخ

    منافقان چرا از لغو مصوبه ظالمانه و غیر شرعی و غیر قانونی افزایش سن بازنشستگی نمی گویید و پیگیر نیستند از این قول های دروغ قبلا هم داده اید

  • ش پاسخ

    سری به انجمن صنفی رشت و مشهد بزنید هیچ گونه خدمتی به راننده ندارن واز راننده حمایت نمیکنن باربری های مشهد شما که کارت خانوم یا دخترشون میدن میگن کمیسیون به حساب اینها رو بریزن که بعدا پیگرد نداشته باشد حتی رئیس انجمن شرکت‌ها خبر دارد تبریز و تهران همین طور

  • علی پارسا پاسخ

    مهمترین مشکل برای رانندگان خرابی جاده ها است

  • رس پاسخ

    الان خوش به حال باربریاس ۳۰درصد به کمسیونشون اضافه شد
    باید کمسیون بره حساب راهداری و باربری طبق تعرفه حساب کنه

  • علی پاسخ

    دوباره تورم و افزایش قیمت کالا های اساسی و کوچکتر شدن سفره کارگر

  • سلام درمانده پاسخ

    چه فایده
    ۵۰ تا ۶۰ درصد افزایش کرایه ها ، از اسفند پارسال تا ۳۰ خرداد امسال
    نتیجه اش، افزایش قیمت‌ها و شکسته شدن کمر ملت خواهد بود
    قیمتها متعاقب این کار افزایش می یاید
    که همه از جیب خودمان پرداخت خواهد شد
    ابن که نشد راهکار
    فکر اساسی باید کرد

  • ناشناس پاسخ

    مسئله نظام ایران اخراج افاغنهاست، چون پادر گلوی دهک پایین گذاشتند. دولت هیچ زمان بفکر مردم و دهک پایین نبوده که فاصله. طبقاتی. درست. شده. افغانها هم صدهزار چندان کردن و در رابطه با افغانها دولت از گفتار امام خمینی ق ر دور شدند سند به اسم افغانها میزنند .و

  • مهرداد پاسخ

    اینها راهکار نیست،این کارها فقط مسکن و موقتی است
    باید کار از ریشه ای و اساسی درست و حل شود
    این سیستم حمل و نقل جاده ای ، فقط هزینه بر ، پر دردسر ،مشکل آفرین برای کامیونداران ، رانندگان و مردم است و از طرفی پولساز و لقمه راحت برای تعاونی ها و دولت است !!!!!!

  • محمد پاسخ

    سلام. ای کاش یه فکری به حال جاده ها میشد حداقل یه درصد از کمسیون را راهداری خرج روکش آسفالت میکرد هم خودمان نابود شدیم هم کامیونمون

  • ناشناس پاسخ

    دلال را از ترابرنت حذف کنید ونظارت بر باربری باشد که ۲ دنگ از ماشین را شریک هست ولی برای خرج ماشین شریک نیست

  • مرتضی پاسخ

    اگه کرایه حمل ونقل ۳۰درصد گران بشه مطما باشید همه اجناس هم ۳۰درصد گران میشه. شما به فکر رانندگان هستید یه یارانه ای برای رانندگان در نظر بگیرید که کمک خرجشون بشه کرایه گرون بشه هر جنسی که با ماشین باری حمل بشه اونم ۳۰درصد میکشن روش و ملت رو بیچاره میکنید.

  • بهنام پاسخ

    چرا باید کمسیون باربری بالغ بر بیست درصد کرایه حمل باشه بعد از این انجمن صنفی رانندگان باید منحل شده و نظارت دقیقی از پایانه‌های کشور در تقسیم بندی بار صورت گرفته تا مافیای بار تعطیل شوند چرا که مثلاً امثال جناب محمدی ها در باربری گل گهر باید جمع آوری شوند

  • مومنی پاسخ

    چرا از کمیسیون دلخواه باربری نظارت نمیشه هرچی دوست دارن میگرند کسی نیست بپرسه دلیل این مبلغ گذار بابت چیه

  • مرتضی پاسخ

    پس سختی کار وبیمه تکمیلی چیشد یادتون رفت

  • کوروش پاسخ

    هر وقت همه چیز طبق قانون شد کمیسیون باربری واریز کرایه بیمه تکمیلی اعلام بار آنلاین و نوبت دهی آنلاین شد بومی گرایی حذف شد جاده‌ها امنیت پیدا کرد و غیره ما بر میگردیم به کار در غیر اینصورت صرف نمیکنه با این وضعیت کار کنیم جیب دلال را پر کنیم

  • مرتضی پاسخ

    چرا اصلأ حرفی از سختی کار ما نمیزنید میخواین اینم پای مال کنید

  • شروین پاسخ

    مهمترین خواسته رانندگان حذف سریع بنگاه های باربری و دفاتر آنهاست چرا که بالغ بر یک سوم کرایه حمل به باربری تعلق دارد

  • ناشناس پاسخ

    با این درصد مرصدا مشکل حل نمیشه یه روز بار زیاده کرایه بالاس یه روز بار کمه هر دلالی واسه راننده میشه خدا نصف قیمت بار اعلام میکنه . فقط درصد دولت و باربری اضافه شده

  • احمد پیوندنیا پاسخ

    بابا لازم نیست این همه دروغ بگید .مشکل مسئولان ما همینه که روراست نیستند با مردم.

  • ناشناس پاسخ

    خدا کنه لااقل کامیونداران مثل پرستاران شریف ساده نباشند که گول پذیر وعده و وعید شدند که بعد پایان اعتراض خواسته هاشون که انجام نشد هیچ بلکه فعالینشون هم دستگیر و زندانی شدند

  • ناشناس پاسخ

    هیچی دیگه دوباره دور جدید گرونی ها شروع میشه. باز رانندگان یه وسیله ای دارن فشار بیارن. کارگرا چی کار باید کنن. نمیشه یه بار دولت قیمت یه چیزی رو بیاره پایین یعنی قراره همیشه قیمت ها برن بالا نمیتونن یعنی قیمت ها رو حداقل ثابت نگه دارن پس این همه ادعا چیه این همه کارشناس مدعی چی کار میکنن چجوریه که فقط حقوق میگیرن نتیجه چیه

  • سعید پاسخ

    دولت بی عرضه ب این میگن کمتر ماشین سنگینی ماهیانه چهارصد میلیون در امد داره حالا صد تومنش هم برا خرج ماشین سیصد ازش میمونه انصافم خوب چیزیه در ضمن کرایه ک گرون بشه بازم افزایش قیمت داریم ب خدا ملت دیگه نمیکشه ب جا این افزایش قیمت قطعاته ماشینو پایین بیارید

  • ناشناس پاسخ

    متاسفم که تنها راهکاری که بلدین گرون کردن و ایجاد تورم بیشتره. افزایش نرخ کرایه ینی فشار به مصرف کننده و اقشار ضعیف تر و ایجاد تورم. کاش بجای افزایش کرایه سعی میکردید یه چیزایی رو ارزون کنید. که البته بلد نیستید

  • ناشناس پاسخ

    سلام سازمان راهداری بیاید همه باربری ها راحذف کند و صدور بارنامه را خود به دست گیرد و درآمد آن را خرج جاده های کشور کند مثل کاری که شهید رییسی عزیز برای سند خودروها نمود شما عزیزان هر کاری انجام دهید باربری ها باز هم تقلب می نمایند

  • عبدالله پاسخ

    یکی از بزرگترین مشکل رانندگان کمسیون بارنامه هستش که شرکتها از راننده میگیرندهر شرکتی به دلخواه خودش کمسیون میگیره

  • ناشناس پاسخ

    افزایش نرخ کرایه باری بر دوش مردم است دولت نباید نرخ کرایه را افزایش دهد بلکه باید سوخت و لاستیک و امکانات دیگر در اختیار کامیون دارها قرار دهد

  • ناشناس پاسخ

    کرایه راننده در اسفند زیاد نشد بماند بلکه دلالها ی نامردوباربریهای از خدا بیخبر کرایه راننده رو می‌بلعند باید ساز و کاری تهیه شود که دست دلال وباربری کوتاه شود

  • بهنود پاسخ

    فقط بلدین از جیب مردم هزینه کنید با این کار کامیون داران گول نمی خورن

  • اصغر پاسخ

    زحمت رو راننده میکشه سود رو باربری میبره
    زحمت رو کشاورز میکشه سود رو میدونی میبره
    زحمت رو تولید کننده میکشه سودرو دلال میبره
    این نابسامانی باید درست بشه
    هرکسی که زحمت میکشه حق خودش رو ببره

  • سلیمان پاسخ

    نصف کرایه ما را باربریها برمیدارند.
    اگر باربریها را سامان بدن همه چیز خود به خود درست میشه.

  • محمد پاسخ

    وقتی کرایه ۳۰درصد بره بالا ۳۰ درصد همه چی میره بالا .یعنی ۳۰درصد تورم بیشتر. اخه اینم شد راهکار. فقط تورم رو تورم.

  • ناشناس پاسخ

    از کیسه خلیفه میبخشین نهایتا به مصرف کننده که مردم باشن فشار میاد .هزینه های الکیشونو کم کننین

  • ایرانی پاسخ

    دست بوس تمام رانندگان عزیز ماشین های سنگین هستیم خدا قوت آخرش همان شد که نباید میشد پاک کردن صورت مسئله نه حل مسئله آخرش از جیب ملت میخوان باز مایع بزارن به جای حل مشکل فقط درآمد راننده رو زیاد کردن و فردا روز همین بالا بردن کرایه باعث گرانی میشه که از جیب خود راننده هم می‌ره

  • ناشناس پاسخ

    با سلام، مباحث مربوط به سختی کاروافزایش سن بازنشستگی، افزایش مبلغ بیمه، بومی گرایی وبی عدالتی در ارایه بار، خرابی جاده، گرانی قطعات، روغن، لاستیک ولوازم کامیون، کمیسیون‌های ناحق وگزاف، عدم مدیریت در دادن سهمیه گازوئیل، همه مطالباتی است به جا، که متاسفانه هیچ ارگانی یا مدیری، جوابگو نیست وتا به حال حل نشده وفقط در جواب، بلدن شعار بدهند ودوباره به فراموشی می‌رود، حالا انجمن محترم خبر از افزایش نرخ 30 درصدی کرایه می‌دهد، آقایان متولی، چرا هر فاجعه اقتصادی رو در هر زمینه1000 بار تکرار میکنید،

  • جعفر پاسخ

    نظرم اینه چرا همه چیز را میخواهید به گرده مردم بکشید چرا لاستیک ارزان در اختیار شان نمیگذا رید چرا سهمیه گازوئیل آنها بیشتر نمیکنید

  • ناشناس پاسخ

    باربری ها و دلال جمع کنید خواهشا

  • ناشناس پاسخ

    سلام کمیسیون هارو قانونی بگیرن درست میشه باربریها همشون {....} وجدان ندارن شرف ندارن دم رانندگانی که اعتصاب اعتصاب اعتصاب اعتصاب کردن گرم

  • فرانک پاسخ

    بازنشسته گی با این سختی کار آقایان به ۶۰ سال و خانم ها ۵۵ برگردد

  • بی نام پاسخ

    کامل دست باربری دزد قطع بشه

  • م ر پاسخ

    خجالت بکشین دیگه. تا هر صنفی اعتراض می کنه، میگین از بیرون از ایران هدایت میشن. مردمو بدبخت کردین. بعضیا میخوان، راننده شب تا صبح بیدار بمونه و هزارتا سختی و بدبختی و گرما و سرما و دوری از خانواده و..... رو تحمل کنه، بعد پولش بره تو جیب مفت خورا. هیچیش برای خودش نمونه. فکر کنین راننده صداش دراومده، بقیه ی مردم دارن چجوری زندگی می کنن

  • حسین پاسخ

    هر وقت به 141زنگ زدیم از اضافه کرفتن کرایه شکایت کنیم همیشه تفره رفتند یا می‌گویند بعداً برسی میکنیم یا یک مدرکی می خواهند که راننده نتواند بیارد و بعد از شکایت منصرف شود مثلاً می‌گویند عکس بار نامه را در شکایت اسکن کن بعد میری اسکن کنی می نویسه بیشتر از یک مگاوایت بعد راننده خود به خود از شکایت منصرف میشود این شد شکایت راننده از طرف بار بری به همین سادگی این شد رسیدگی

  • سعید پاسخ

    گازوییل را خیلی کم کردید در حد خیلی کم، گازوییل بدید تا حرکت کنیم

  • حمیدرضارحیمی پاسخ

    باسلام مسئولین محترم ،لطفا خواهشا شغل رانندگی سنگین را جزو مشاغل سخت حساب کنید ،،واقعا شغل رانندگی سخت وطاقت فرساست

  • ناشناس پاسخ

    ایول دورود برشرفتان

  • ناشناس پاسخ

    موقعی کرایه بار زیاد بشه
    لاستیک گرون میشه تورم بیشتر میشه
    رانندگان باید قیمت‌ها رو کاهش بدن با اعتصاباتشون نذارن افزایش پیدا کنه راننده خوشحال نباشه که کرایه زیاد میشه به مراتب قیمت خیلی چیزا هم بالا میره این سیاست دولته

  • مارا کشتید پاسخ

    چرا دولت دستش به جیب مردم هست کرایه اضافه کنید گرانی بیشتر میشه وقتی لوبیا چیتی 500هزار شد کسی از مسئولان ومدیران مملکت جوابگو نیستن چرا فشار روی مردم میارید صبر هم اندازه داره

  • ناشناس پاسخ

    کرایه افزایش دادند با این همه گرونی کارگران چیکار کنند هرچه درمیارم هزینه خورد وخوراکمان نمیشود

  • ناشناس پاسخ

    از تهران به مشهد ۱۰۰۰کیلومتر از مشهد به تهران میگن ۳۵۰۰نهایت ۴میلیون هر چقدر هم افزایش پیدا کنه به نفع باربریه به راننده نمیدن حتی یک درصد واس راننده فرق نمیکنه باید همه باربریها دولتی رسمی نوبتی اعلام بار بشه نه دلالی که نصف از راننده میگیرن حرومتان باد مفت خورا تا جدی بر باربریها نظارت نداشته باشه اصلا درس شدنی نیس باربریها خیلی گردن کلفت شدن

  • ناشناس پاسخ

    تا باربریهای دلال از این وسط حذف نشن هیچ چیزی درس نمیشه همش حرف مفته الکی سر خودتونو درد نیارین

  • علی پاسخ

    وقتی دولت توان اداره کشور ندارد .میشه این هرکه دلش خواست ی جوری باج گیری بکند و ضرر فقط فقط واس مردم که مصرف کننده هستن باقی میماند .راننده کرایه گرون میکنه نانوا نون گرون میکنه همه میکشن رو قیمت .حمل کالا باید توسط راه آهن انجام بشه .۹۰درصد کشور به خط ریلی متصلند. نه گازوئیل هدر میره نه ترافیکی هستش نه تصادفی و نه آلودگی هوا تریلی دارهم بره به جهنم .چرا دولت باج میده خوب الان همه چی گرون شد .

  • علی پاسخ

    وعده سر خرمن وپیچوندن دیگه فیلمتون سوخته

  • ایران پاسخ

    کاش همیشه در اعتراض باشید جاده ها خلوت هوا تمیز .ترافیک کم .مصرف سوخت پایین .آلودگی صفر .سرو صدا صوتی صفر تلفات جاده ای صفر حمل و نقلی که ضررش بیشتر از سوده.اعتراض این صنف به والله واس کشور و مردم نعمت .

    • ناشناس

      اونوقت میوه و لوازم و ... از شهرستان ها را با دوچرخه برات میارن!

  • راننده پاسخ

    مهمترین خواسته مارانندگان سختی کار بیمه بازنشستگیه فقط افزایش کرایه نیست کرایه رو که 30درصد افزایش میدید 20درصدش میره توجیب دلالان خواسته اصلی ما پایمال نشه

  • ناشناس پاسخ

    کرایه همین کم که نیست زیاد هم هست وزیر راهی که یک میلیارد در کیش خرج می‌کند بیشتر از این انتظاری نیست که کرایه گران کند مردم چی از کجا بیارن اینهمه کرایه را.دولت اگر عرضه داشت با حمل ونقل ریلی هم اینهمه گازوییل مفتی هدر نمی‌رفت هم هزینه کرایه می‌آمد پایین مثل تمام دنیا.گازوییل ۳۰۰ تومنی می‌دهد کرایه دلاری میگیرن

  • ناشناس پاسخ

    بالاخره دولت هر آتشی بپا می‌کنه دودش میره تو چشم ملت این هفته آتشی بپا کردند که قیمت برخی اجناس تا ۲۰۰درصد افزایش یافت ، آهای‌ آقایان‌ بالا‌نشین‌ آیا‌ به‌ تازگی‌ تو‌ جامعه‌ قدم زدید که ببینید چه خبره ؟مردم‌ کمری‌ راشون نموده‌‌ تا راست بشن و سفرهای مردم جمع شده ، امیدوارم‌ مثل‌ سال ۵۷ انقلابی‌ بشه‌ که‌ کاسه‌ کوزه‌های‌ شما‌ پست‌مایگان‌ جمع‌ بشه.

  • راننده پاسخ

    من خودم راننده هستم راننده قدیمی والا کرایه الان بالاست خیلی ام بالا افزایش کرایه یعنی ایجاد نرخ تورم اینا متاسفانه همکارای من خودشون خوب میدونند اول فکری برای دلالها بکنید دوم بیمه و بازنشستگی و سختی کار همین

  • بهرام پاسخ

    دولت خودش هم رفیق دزد وشریک قافله هست در کمسیون باربری ها.بدون زحمت باربریها میچاپن

  • احمد پاسخ

    خیلی جالبه این مشکل هم با دست کردن در جیب مردم باید حل بشه. خوب کرایه گرون بشه جنس گرون میشه. شما عرضه ای جز دست کردن تو جیب مردم ندارین. پس پول اینهمه منابع و معادن کجا خرج میشه که اثری تو زندگی مردم نداره

  • حمید پاسخ

    همه دولتها بار گرانی را روی ملت می اندازند خدا لعنت کند مسئولین این مملکت را که همیشه چیزی را که میخواهند گران کنند اول میگویند قاچاق میشود بعد گران میکنند آن شاالله که بزودی شاهد باشیم که مسئولین دزد گرفتار شوند

    • ناشناس

      حقوق کارمندا از کجا باید بیاد! 5 میلیون کارمند که حداقل نصف اونها اضافه اند!

  • ناشناس پاسخ

    مشکل مارانندگان اضاف کردن کرایه نیست مشکل کمبودسوخت بومی گری در توزیع بار و کمسیون زیاد گرفتن باربری و زیاد بودن مبلغ بیمه ماهیانه تامین اجتماعی وقرارنگرفتن جزمسایلسخت

  • عطا الله محرابی پاسخ

    اگر قانون حمل‌ونقل و عدالت در کار باشد این شغل سودی ندارد و هیچ کس جرعت قسط بندی بالای سی میلیون را ندارد و قیمت کامیون به قیمت کارخانه پتروشیمی نمی رسد تا با هر راه برای جبران آن اقدام شود بار دزدی گازوئیل دزدی و فروش و حق بری همکاران و شب نخوابی مدام و تصادف نابودی جان و مال خود و دیگران بی تقصیر

  • ناشناس پاسخ

    بار خالی کردی 3 ماه کرایه نمیده یکی ذوب آهن اصفهان

  • ناشناس پاسخ

    ما رانندها 30درصد اضاف شدن کرایه نمیخواهیم ظلم به ملت میشه همه اجناس گرون میشه لاستیک و لوازم گرون میشه ما پایین اومدن نرخ بیمه میخواهیم و برداشته شدن بومی گری . تامین سوخت ماشین و نظارت بر کمسیونها