| کد خبر: 184319 |

محدودیت های ترافیکی نوروز در اردبیل اعلام شد

رییس پلیس راه استان اردبیل گفت: محدودیت و ممنوعیت ترافیکی همزمان با ایام نوروز در محورهای برون شهری این استان اجرا می شود.

تین نیوز

رییس پلیس راه استان اردبیل گفت: محدودیت و ممنوعیت ترافیکی همزمان با ایام نوروز در محورهای برون شهری این استان اجرا می شود.

سرهنگ سید حجت فتاحی افزود: با توجه به افزایش تردد و آغاز سفرهای نوروزی به منظور افزایش ظرفیت تردد محورهای مواصلاتی و ارتقای ضریب ایمنی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه محدودیت های ترافیکی از روز 28 اسفندماه جاری تا پایان روز 16 فروردین ماه سال آینده در محورهای برون شهری استان به اجرا در می آید.

وی گفت: تردد کلیه وسایل نقلیه سنگین باری (تریلی، کامیون و کامیونت) به جز حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی در محور اردبیل به آستارا و بالعکس و محور اردبیل به سرچم و بالعکس از ساعت 12 ظهر تا 24 شب روز سه شنبه 28 اسفندماه امسال و روز یکشنبه 11 فروردین سال آینده ممنوع است.

وی اظهار داشت: همچنین تردد کلیه وسایل نقلیه سنگین باری (تریلی، کامیون و کامیونت) به جز حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی در محور اردبیل به آستارا و بالعکس و محور اردبیل به سرچم و بالعکس روز چهارشنبه 29 اسفندماه امسال و چهارم، نهم، پانردهم و شانزدهم سال آینده از ساعت هفت صبح تا 24 شب ممنوع است.

سرهنگ فتاحی بیان کرد: رانندگان وسایل نقلیه ای که در طول مسیر محدودیت در حرکت هستند، باید به نحوی برنامه ریزی کنند که پیش از ساعت اجرای محدودیت از جاده های مذکور عبور کنند در غیر این صورت از تردد آنان جلوگیری می شود.

رییس پلیس راه استان اردبیل با بیان اینکه پارسال در ایام تعطیلات نوروز تعداد متوفیان تصادفات جاده ای در کشور هزار و 34 نفر بود، گفت: سال گذشته در ایام تعطیلات نوروز تعداد متوفیان حوادث جاده ای در استان اردبیل شش نفر بود که از حیث کمی تعداد متوفیان رتبه اول کشور را داشت.

وی با اشاره به اینکه استان اردبیل از بابت بزرگراه جزو استان های فقیر کشور است، افزود: بدون شک با احداث بزرگراه های جدید میزان تصادفات جاده ای در استان کاهش خواهد یافت.

وی اظهار داشت: بر اساس بررسی های صورت گرفته امسال علت بیشتر تصادفات منجر به فوت و جرحی در استان انحراف به چپ وسایل نقلیه و تصادفات رخ به رخ بوده است.

وی از رانندگان خواست با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، مدیریت سفر و رانندگی با سرعت مطمئنه و بدون عجله سفری ایمن و خوب و خوشی برای همراهان ایجاد کنند و صحیح و سالم به مقصد و مبدا برسند.

منبع: خبرگزاری ایرنا
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.