| کد خبر: 202241 |

اختصاص جایگاه سوخت به تاکسی های درون شهری گرگان

سرپرست سازمان حمل و نقل شهرداری گرگان از اختصاص جایگاه سوختگیری سی ان جی قابوس به تاکسی‌های درون شهری خبرداد.

تین نیوز

سرپرست سازمان حمل و نقل شهرداری گرگان از اختصاص جایگاه سوختگیری سی ان جی قابوس به تاکسی‌های درون شهری خبرداد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل ازمهر، مهدی کمال غریبی اظهارکرد:  بخاطر گرانی قیمت بنزین مراجعه خودروها به پمپ‌های گاز CNG افزایش پیدا کرده و باعث طولانی شدن صف‌های پمپ‌های گاز و تاخیر در سوختگیری تاکسی‌ها شده است.

وی افزود: در راستای تسهیل در امر حمل و نقل عمومی مقرر شد جایگاه سوختگیری سی این جی قابوس به تاکسی های شهر گرگان اختصاص پیدا کند.

کمال غریبی توضیح داد که این کار باعث می شود رانندگان بدون وقفه و با سرعت به محل کار خود برگردند.

وی با اشاره به اینکه ۹۵ درصد از تاکسی‌های شهر گرگان گاز سوز هستند، ادامه داد: برابر با پیگیری ها و هماهنگی صورت گرفته با شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی و هچنین با توجه به درخواست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری گرگان مقرر شد جایگاه سوخت گاز CNG قابوس شهر گرگان در راستای تسهیل در امر حمل و نقل عمومی به سوختگیری تاکسی‌های این شهر اختصاص یابد تا حداقل بتوان بدین طریق از اتلاف وقت مسافران جلوگیری شود.

سرپرست سازمان حمل و نقل شهرداری گرگان از اضافه شدن ۶۰ لیتر به سهمیه سرویس مدارس و واریز ما به التفاوت سهمیه سوخت سرویس مدارس و آژانس‌هایی که اطلاعات ثبت شده آنها صحیح باشد تا ۱۰ دی ماه خبر داد.

کمال غریبی در خصوص سهمیه اختصاص یافته به رانندگان سرویس مدارس اظهارکرد: سرویس‌های مدارسی که در قالب سامانه پایش ناوگان دانش آموزی «سپند» ساماندهی گردیده‌اند را به عنوان گروه جدیدی که سهمیه سوخت به آنها تعلق می‌گیرد معرفی کردیم.

وی گفت: با پیگیری های انجام شده آن دسته از رانندگان سرویس مدارس که تا ۲۰ آذر اطلاعات خود را تکمیل کرده اند و از جانب شهرداری‌ها تأئید شده تا دهم دی ماه مابه التفاوت ریالی سهمیه سوخت به حساب شبای آن ها  واریز خواهد شد و همچنین ۶۰ لیتر به سهمیه سرویس مدارس اضافه خواهد شد که مجموعا ۱۸۰ لیتر برای سرویس مدارس در نظر گرفته شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.