| کد خبر: 262211 |

در سومین روز از دهمین نمایشگاه حمل و نقل ریلی اتفاق افتاد

◄ امضای تفاهمنامه خرید 1500 چرخ واگن باری بین اصفهان کفریز و واگن پارس مپنا

تفاهمنامه خرید یک هزار و 500 حلقه چرخ منوبلوک واگن باری از سوی ابدالی مدیرعامل شرکت اصفهان کفریز و ملانژاد مدیرعامل واگن پارس مپنا به امضا رسید.

تین نیوز

تفاهمنامه خرید یک هزار و 500 حلقه چرخ منوبلوک واگن باری از سوی ابدالی مدیرعامل شرکت اصفهان کفریز و ملانژاد مدیرعامل واگن پارس مپنا به امضا رسید.

به گزارش تین نیوز، در سومین روز از دهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی و صنایع وابسته، غرفه اصفهان کفریز میزبان مراسم امضای تفاهمنامه خرید 1500 حلقه چرخ واگن باری بین شرکت اصفهان کفریز و شرکت واگن پارس مپنا بود.

بابک ابدالی مدیرعامل شرکت اصفهان کفریز و مرتضی ملانژاد مدیرعامل واگن پارس مپنا این تفاهمنامه را در حضور ضیایی مهر معاون راه آهن جمهوری اسلامی ایران و مهندس امام مدیرعامل گروه مپنا امضاء کردند.

مدیرعامل اصفهان کفریز در این مراسم بیان کرد: برای نخستین بار است که قراردادی برای خرید چرخ منوبلوک داخلی بین تولیدکنندگان ایرانی حوزه ریلی امضا می شود و با این تفاهمنامه گام بلندی به سوی تکمیل زنجیره تولید واگن در کشور برداشته شده است.

ابدالی با بیان این که ارزش این قرارداد 800 میلیارد ریال برآورد می شود، افزود: این تعداد چرخ منوبلوک واگن باری تا پایان سال تولید و به خریدار محترم شرکت واگن پارس مپنا تحویل می شود و این قرارداد انشاء الله ادامه دار است و در آینده نیز شارژ خواهد شد.

ملانژاد مدیرعامل واگن پارس مپنا نیز در این مراسم با اشاره به نیاز کشور به  20 هزار حلقه چرخ منوبلوک، بیان کرد: این قرارداد، پارت اول نیاز ما است و در ادامه باز هم خریدار تولیدات دیگر شرکت اصفهان کفریز در پارت های بعدی خواهیم بود و خواهان افزایش ظرفیت تولید این قطعه هستیم تا به جایی برسیم که نیازی به واردات از چین و روسیه و دیگر کشورها نداشته باشیم.

وی افزود: سال های طولانی در انتظار این لحظه و ساخت چرخ های منوبلوک در داخل کشور بودیم و از همکاران پرتلاش در شرکت اصفهان کفریز تشکر می کنم که این آرزوی قدیمی اهالی راه آهن را به واقعیت تبدیل کردند.

انتهای پیام

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • سعید 0 0

    احسنت. هشتصد میلیارد ریال برای 1500 حلقه چرخ میکنه به عبارت 53 میلیون برای هر حلقه.اگه یورو 60 هزار تومن باشه میکنه حدود 900 یورو .مبارکه !