| کد خبر: 160967 |

مرور وعده‌های مسئولان؛

◄ بهره‌برداری از خط ریلی میانه- بستان‌آباد تا پایان سال

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌و‌نقل وعده داد تا پایان سال جاری خط ریلی میانه- بستان‌آباد با سه ایستگاه درجه ۳ به‌صورت تک خطه مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

تین نیوز

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌و‌نقل وعده داد تا پایان سال جاری خط ریلی میانه- بستان‌آباد با سه ایستگاه درجه ۳ به‌صورت تک‌خطه مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

بر اساس خبری که تین‌نیوز، 25 دی ماه به نقل از تسنیم  منتشر کرد، خیرالله خادمی در بازدید از پروژه راه‌آهن تبریز- میانه گفت: پس از اتمام و بهره‌برداری تا بستان‌آباد، سپس از بستان‌آباد تا باسمنج که 30 کیلومتر طول دارد و برای تکمیل آن به احداث پنج پل بزرگ نیازمندیم که هم‌اکنون در آستانه احداث پایه این پل‌ها هستیم.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور با یادآوری پیشرفت فیزیکی 90 درصد روسازی راه‌آهن میانه – بستان‌آباد، خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از این پروژه شاهد کاهش 100 کیلومتری مسافت خط ریلی مسیر تهران – تبریز خواهیم بود.

 به گفته وی روسازی 115 کیلومتر از پروژه  ریلی تبریز - میانه انجام‌شده و روسازی 17 کیلومتر از آن به‌زودی به اتمام می‌رسد.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور با بیان این‌که راه‌آهن تبریز - میانه به‌نوعی به‌عنوان جاده ترانزیت ریلی غربی و شرقی کشور محسوب می‌شود، گفت: زیرساخت‌های استان آذربایجان شرقی با تکمیل پروژه‌های مسیر حمل‌ونقل از جمله خطوط راه‌آهن، بزرگراه‌ها، آزادراه‌ها و راه‌های اصلی و روستایی متحول می‌شود که مجموع پروژه‌های در حال احداث وزارت راه و شهرسازی در این استان حدود 2 هزار کیلومتر است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.