| کد خبر: 200181 |

برگزاری جلسه بررسی شاخص‌های اختصاصی ارزیابی عملکرد وزارت راه در سال ۹۸

با حضور معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی، جلسه بررسی شاخص‌های اختصاصی ارزیابی عملکرد این وزارتخانه در سال ۹۸ برگزار شد.

تین نیوز
با حضور معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی، جلسه بررسی شاخص‌های اختصاصی ارزیابی عملکرد این وزارتخانه در سال ۹۸ برگزار شد.
 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، صبح امروز با حضور امیرمحمود غفاری، معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع و علی بخش رستمی، مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی، جلسه بررسی شاخص‌های اختصاصی ارزیابی عملکرد این وزارتخانه در سال ۹۸ برگزار شد.

در این جلسه غفاری، معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به این که بررسی این شاخص‌ها تا پیش از این توسط دفتر ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندان وزارتخانه صورت می گرفت، اظهار داشت:‌ در آخرین مکاتبه سازمان امور استخدامی کشور با وزارتخانه مقرر شد معاونت برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی در کنار دفتر ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندان این شاخص‌ها را مورد پیگیری قرار دهد.

وی افزود: به همین خاطر لازم است در  این خصوص تمام معاونان هر حوزه به همراه مدیران در این جلسات حضور پیدا کرده تا جلسه در بالاترین سطح برگزار شود.

معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی تصریح کرد: بدون شک مشکلات و آسیب‌هایی که از فرآیند ارزیابی در سازمان امور استخدامی با آن مواجه بوده‌ایم، باید مستند و منسجم باشد تا در صورت لزوم به ریاست سازمان امور استخدامی اعلام شود.

وی افزود: در صورت نیاز حتی موارد مدنظر توسط مقام عالی وزارت و همچنین در ادامه با مکاتبه در دولت مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

براساس اعلام صورت گرفته در این جلسه طی هفته آینده و در ۳ روز مشخص شده تمام شرکت‌ها و سازمان‌‌های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی از شاخص‌های اختصاصی خودشان که قرار است در پایان سال ۹۸ مورد ارزیابی قرار بگیرد، دفاع خواهند داشت.

با تاکید صورت گرفته و طبق اعلام امیرمحمود غفاری، معاون وزیر راه و شهرسازی قرار است علی بخش رستمی، مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان و همچنین مهدی قربانی مدیرکل دفتر آمار، اطلاعات و پایش برنامه‌های وزارت راه و شهرسازی در این جلسات حضور مستمر داشته باشند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.