| کد خبر: 165121 |

◄ افتتاح نیمی از پروژه محور خواجه- ورزقان در هفته دولت

وزیر راه و شهرسازی از افتتاح نیمی از پروژه محور خواجه- ورزقان در هفته دولت خبر داد.

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی از افتتاح نیمی از پروژه محور خواجه-ورزقان در هفته دولت خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز، عباس آخوندی گفت: طبق تعهد صورت گرفته نیمی پروژه در هفته دولت به پایان خواهد رسید و مراحل پایانی و اتمام این پروژه طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در آذرماه سال آینده خواهد بود.

عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی به همراه بازدید عبدالهاشم حسن‌نیا معاون وزیر راه و شهرسازی، رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، عبدالهی نماینده مردم اهر در مجلس ، توحید اخلاقی مدیرکل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی و دیگر مسئولان این اداره کل وزیر راه و شهرسازی امروز از پروژه محور خواجه- ورزقان بازدید  کرد و از نزدیک در جریان جزئیات این پروژه قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در روند بازدید از پروژه پیمانکاران عملیات احداث محور خواجه- ورزقان به ارائه گزارشی از مراحل پیشرفت این طرح پرداختند.

جاده خواجه-ورزقان به طول ۴۸ کیلومتر تنها راه مواصلاتی منتهی به منطقه ورزقان و مجتمع معدنی مس سونگون است. از زمان بهره برداری این مجتمع به یکی از محورهای پرتردد و دارای حجم ترافیکی بالا تبدیل شده و به دلیل عدم برخورداری از استانداردهای لازم یکی از جاده‌های حادثه خیز استان محسوب می‌شود. بر این اساس در سال ۱۳۸۹ ضرورت تبدیل این محور کم عرض و دوطرفه به بزرگراه در دستور کار مسئولین وقت قرار گرفت و مقدمات اجرایی آن با سرمایه­‌گذاری مجتمع معدنی مس سونگون و کارفرمایی اداره کل راه و شهرسازی استان کلید خورد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.