| کد خبر: 208201 |

ربیعی: سفرهای جدید و خروج از شهرها ممنوع است

علی ربیعی از ابلاغ جدید رئیس جمهور خبر داد و گفت: رئیس جمهور ابلاغ کردند سفرهای جدید ممنوع خواهد شد و خروج از شهرها ممنوع خواهد بود.

تین نیوز

علی ربیعی از ابلاغ جدید رئیس جمهور خبر داد و گفت: رئیس جمهور ابلاغ کردند سفرهای جدید ممنوع خواهد شد و خروج از شهرها ممنوع خواهد بود.

به گزارش تین نیوز، علی ربیعی سخنگوی دولت در حاشیه جلسه هیئت دولت گفت: رئیس جمهور ابلاغ کردند سفرهای جدید ممنوع خواهد شد و خروج از شهرها ممنوع خواهد بود. اینکه چه کسانی و برای چه کارهایی می‌توانند از شهرها خارج شوند، آئین نامه آن ابلاغ خواهد شد. آمار نشان می‌دهد جاهایی که موج جدیدی از بیماری صورت گرفته بازگشت را طوری تنظیم کنند که به روزهای آخر نرسد؛ بنابراین امروز ما توصیه می‌کنیم بازگشت را از همین امروز برنامه ریزی کنند.

اهم اظهارات وی را در ادامه  میخوانید؛

*این تصمیم سختگیرانه است و تعدادی از مردم را ناراضی کند ولی برای حفظ جان عموم این اقدامات را انجام می‌دهیم. تخلف از این دستور توسط قوه قضائیه بررسی می‌شود و البته نیروی انتظامی هم پیشگیری می‌کند.

* امروز با دستور رئیس جمهور، دولت، ادارات، فعالیت‌های اقتصادی مگر در موارد نیاز مردم تا ۱۵ فروردین تعطیل خواهد شد و لیست آن با همکاری وزیر صمت اعلام خواهد شد.  

* در زمینه خرید مردم هیچ مشکلی نداریم و کالاهای اساسی را برای چند ماه آینده داریم،  توصیه می‌کنیم مردم در کمال آرامش خریداری کنند. هم تولید سه شیفت و هم مراکز خرید سه شیفت را در دستور کار داریم.

*{ با اشاره به حداقل حضور کارمندان}: گزارشی شد که تجمعات و حضورها در پارک‌ها وجود دارد که تصمیمات سخت‌گیرانه در این زمینه اتخاذ خواهد شد و امسال قطعاً ۱۳ بدر مانند سال‌های پیش نخواهیم داشت.

* هئیت وزیران بر طرح غربالگری تاکید دارد. با همین طرح افرادی که مبتلا به کرونا هستند دارند شناسایی می‌شوند. با تمهیدات وزارت ارتباطات حرکت این افراد شناسایی می‌شود. کسانی که مبتلا به کرونا هستند در صورت خروج از قرنطینه اعمال قانون خواهند شد و باید ۱۵ روز خود را بصورت قرنطینه سپری کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.