| کد خبر: 186285 |

◄ مهم ترین اقدامات ایمنی و ترافیکی انجام شده در سال 97

درمورد ایمن سازی فیزیکی، این اداره کل در سال گذشته 3 مدرسه در حاشیه راه های استان عملیات نمایان سازی و نصب تابلوهای ایمنی را انجام داد.

تین نیوز

مدیر کل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه، گفت: درمورد ایمن سازی فیزیکی، این اداره کل در سال گذشته 3 مدرسه در حاشیه راه های استان عملیات نمایان سازی و نصب تابلوهای ایمنی را انجام داد.

​ به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه، فریبرز کرمی بیان داشت: درسال 97 اجرای طرح ایمن سازی راکبین موتورسوار در سطح استان شامل: شهرستان های قصرشیرین، گیلانغرب، صحنه، بیستون، سنقر، سرپل ذهاب، پاوه و کنگاور در دستور کار گرفت که با توزیع350 عدد کلاه ایمنی و همچنین نصب شبرنگ های مناسب در محورهای مواصلاتی نسبت به آگاه سازی راکبین موتورسوار اقدام گردید.

فریبرز کرمی در ادامه افزود: در بخش آموزش و فرهنگ نیز اداره ایمنی و ترافیک با محوریت ارتقاء فرهنگ ترافیکی و با همکاری ارگان های مرتبط از جمله آموزش و پرورش و قرارگاه پلیس راه، جامعه هدف را شناسایی و نسبت به برگزاری کلاس های آموزشی و فرهنگی با استفاده از گروه های نمایشی، مربیان و توزیع کتابچه های آموزشی اقدام نمودیم.

 وی خاطرنشان کرد: در جهت افزایش اثربخشی اجرای طرح ارتقاء فرهنگ ترافیک با برگزاری مسابقات و اهداء جوایز در 35 مدرسه از مدارس واقع در حاشیه راه های استان انجام شد که امیدواریم در سال 98 نیز این طرح را با جدیت بیشتری دنبال کنیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.