| کد خبر: 210631 |

۷۰ درصد قطعات بتنی شبکه ریلی کشور در البرز تولید شد

مدیرعامل شرکت خدمات مهندسی خط و ابنیه فنی راه آهن (تراورس بتن) مستقر در شهرستان فردیس استان البرز گفت: تاکنون ۷۰ درصد قطعات بتنی شبکه ریلی کشور در این کارخانه تولید شده است.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت خدمات مهندسی خط و ابنیه فنی راه آهن (تراورس بتن) مستقر در شهرستان فردیس استان البرز گفت: تاکنون ۷۰ درصد قطعات بتنی شبکه ریلی کشور در این کارخانه تولید شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، مصطفی معینی شامگاه شنبه در بازدید استاندار البرز از  شرکت تراورس بتن در فردیس البرز گفت: طول شبکه ریلی کشور ۱۴ هزار کیلومتر است که ۷۰ درصد قطعات بتنی آن توسط شرکت تراورس ساخته شده است. این شرکت  بزرگترین کارخانه تولید تراورس بتنی  آسیا است که بیش از پنج هزار و ۵۰۰ نفر پرسنل دارد.

وی افزود: در زمان حاضر  این شرکت  یکی از سایت های تولید فرآورده های بتنی  و دیوراهای پیش ساخته و بلوک های سیمانی  کشور است که قطعات بتنی راه آهن قزوین - رشت و مراغه - ارومیه در سال گذشته توسط این کارخانه تامین شد.

معینی به موضوع بحث تامین مالی و نقدینگی  این شرکت اشاره کرد و اظهار داشت: امیدورایم بتوانیم موضوع نقدینگی را رفع و در جهت تولید  گام های اساسی برداریم ضمن اینکه این کارخانه ظرفیت ۲ برابر تولید و اشتغالزایی را دارد.

وی با اشاره به اینکه این کارخانه روزانه ۵۰۰ عدد تراورس تولید می کند ، گفت: با توجه به اینکه امسال را مقام معظم رهبری به عنوان سال جهش تولید نامگذاری  کردند طبق برنامه ظرف ۲ هفته آینده ظرفیت تولید ۲ برابر یعنی روزانه یکهزار عدد تراورس افزایش می دهیم .

معینی  با بیان اینکه این شرکت یک هلدینگ با چهار ماموریت اصلی در کشور است ،افزود: تولید فرآورده های بتنی مختص شبکه راه آهن درون و برون شهری از عمده فعالیت این مجموعه است 

دارای  چهار کارخانه تابعه در کرج ، اندیمشک ، شیرگاه مازندران و قزوین است.ویژگی دوم این شرکت داشتن ماشین آلات اختصاصی و انحصاری در بخش ریلی و حمل و نقل جاده ای است که حدود یک هزار دستگاه ماشین آلات دارد.

مدیرعامل شرکت خدمات مهندسی خط و ابنیه فنی راه آهن گفت: این مجموعه  پشتیبان  اقتصادی بزرگی برای استان البرز و سایر مناطق کشور است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.