| کد خبر: 206066 |

محور اهواز-خرمشهر چهارخطه می‌شود

وزیر راه و شهرسازی و استاندار خوزستان بر سر انجام دو پروژه مهم عمرانی در استان خوزستان به توافق رسیدند و دو تفاهم‌نامه همکاری مشترک به امضاء رساندند.

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی و استاندار خوزستان بر سر انجام دو پروژه مهم عمرانی در استان خوزستان به توافق رسیدند و دو تفاهم‌نامه همکاری مشترک به امضاء رساندند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در حاشیه سفر دو روزه محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی به استان خوزستان، دو تفاهم‌نامه مهم، با حضور وی و شریعتی، استاندار خوزستان به امضاء رسید.

نخستین تفاهمنامه، مربوط به توافق دو طرف، برای چهار خطه‌ کردن جاده اهواز–خرمشهر و دومین تفاهم‌نامه نیز مربوط به ساخت باند دوم پل نهم اهواز به‌طول ۵۰۰ و عرض ۱۲/۵ متر بود که ساخت آن نیازمند هزار میلیارد ریال اعتبار است.

وزیر راه و شهرسازی در خصوص انعقاد این دو تفاهمنامه، گفت: برای انجام دو موضوع مهم با استاندار خوزستان توافق کردیم و تفاهم‌نامه آن را به امضاء رساندیم؛ یکی از این دو موضوع در سفر قبل من به این استان، مورد مذاکره و توافق قرار گرفت که مربوط به ساخت باند دوم جاده خرمشهر به اهواز است و با مشارکت وزارت راه و شهرسازی، استانداری خوزستان و منطقه آزاد اروند، ساخته خواهد شد.

او، افزود: موضوع دوم نیز در جریان آیین بهره‌برداری از پل نهم اهواز، مورد توافق قرار گرفت که باند دوم این پل ساخت شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.