| کد خبر: 256826 |

◄ واکنش مدیرعامل سابق شرکت کنترل ترافیک تهران به نامه تشکر کارکنان

مسعود طبیبی مدیرعامل سابق شرکت کنترل ترافیک تهران به نامه تشکر پر احساس کارکنان این شرکت واکنش نشان داد.

تین نیوز

به گزارش تین نیوز، در روزهای اخیر تشکر نامه ای احساسی و با ادبیاتی متفاوت از سوی پرسنل شرکت کنترل ترافیک تهران خطاب به مدیرعامل سابق این شرکت منتشر شد. این نامه مسعود طبیبی را بر آن داشت که دست به قلم شده و پاسخی برای همکاران سابق خود در این شرکت بنویسد. در ادامه این نامه را می خوانید.

سلام و درود بر شما همراهان گرامی و آراسته به اخلاق پاک انسانی و حامی حقیقت و راستی و درستی؛

اینجانب با خواندن متن سراسر محبت و آکنده از عشق و دوستی و وفای شما عزیزان همراه، احساس غرور کردم! چه غروری بالاتر از اینکه طی این مدت کوتاه همکاری  بتوانیم چنین پیوند محکمی با هم پیدا کنیم که اثر آن مطمئنا تا سالها باقی و برای همه ما درس آموز خواهد بود.

اینجانب در طول این مدت کوتاه همکاری با شما همراهان عزیز و شریف، تنها وظیفه حرفه ای خود را سعی کردم انجام دهم. سخنان و نوشته های گروه های مختلف ذینفع را شنیده و خوانده، و با تکیه بر اصل رعایت حقوق انسانی و پاسداشت حقوق حرفه ای، حق را، در کنار شما همکاران گرانبها بودن، تشخیص دادم بنابراین منتی نیست و آنچه انجام شده، وظیفه اینجانب بوده است. در این چارچوب لازم می دانم تاکید نمایم که اگر  حمایت های معاون محترم حمل و نقل و ترافیک شهرداری و اعضای محترم شورای اسلامی شهر در کمیسیون عمران و حمل و نقل نبود، شاید این مدت محدود نیز سریعتر به سرانجام فعلی می رسید.

ما در کنار هم، سعی کردیم یاد بگیریم:

- دین خود را نسبت به یکدیگر و شرکتی که برای‌ بنیانگذاری آن و ادامه راهش تلاش زیادی شده ، به انجام رسانیم؛

- کارها را کارشناسی شده پیش بریم نه سفارش شده؛

- اگر کارآیی مجموعه ای پایین است به مدیریت آن (شامل مدیر عامل و مجموعه هیئت مدیره) نقد داشته باشیم نه اعضای آن؛

- تعریف صحیحی از مهمترین ماموریت‌های شرکت کنترل ترافیک تهران داشته باشیم تا بر اساس آن هدفگذاری نماییم و ماموریت شرکت را در دسترسی به اهداف ببینیم نه نصب سامانه ها!

- شهروندان را در عمل، ولی نعمتان خود بدانیم و نه در شعار. شهروندان اتوبوس جدید برایشان مهم نیست، شهروندان بدنبال نظم مناسب در دستیابی به اتوبوس ها و لبخند اتوبوسرانان محترم هنگام سوار شدن به اتوبوس هستند و سامانه های هوشمند در این زمینه مطمئنا" کمک مؤثرتری می توانند داشته باشند؛

- برای رسیدن به اهداف متعالی، باید کارکنان را در تصمیم گیری ها بیشتر دخالت داد و مبتنی بر خرد جمعی پیش رفت؛

'- با کمک بازنشستگان و صنعت، دوره های آموزشی برای کارکنان نسل جوان شرکت ایجاد کرد تا قدرت مولد بودن شرکت را افزایش داده و بار مصرفی آن را بکاهیم؛

'- شرکت‌های فراوان بخش خصوصی را جدی بگیریم و برای آنها رقیب از درون شهرداری ایجاد نکنیم. بخش خصوصی منابع محدود خود را دارد و برای زنده ماندن، نیاز به پرداخت بموقع دارد. الگوی نادرست پرداخت به شرکت‌ها و موسسات وابسته ی شهرداری را نباید به آنها تعمیم داد؛

- ماموریت اصلی شرکت کنترل ترافیک را فراموش نکنیم و بجای پرداختن و تمرکز بر آن،  اسیر زیرساخت ارتباطی فیبر نوری شهرداری ( که سر مالکیت آن دعوا است) نشویم.

  خوشحالم که امروز، مجموعه شرکت در یک پیکر همچون سابق دوباره کنار هم جمع شده اند و روحیه وحدت و همدلی مجددا در شرکت شکل گرفته تا جایی که این نامه سراسر احساس و پر از عشق و امید از سوی مجموعه همکاران عزیزم در شرکت خطاب به این حقیر نگاشته شده است (که البته برای اینجانب مایه افتخار است اما لایق این همه توجه نیستم).

امیدوارم این همدلی کماکان ادامه یافته و  منجر به حفظ و اعتلای شرکت ارزشمندمان شود. شرکتی که نه تنها متعلق به همه ما کارکنان شهرداری تهران بلکه متعلق به همه شهروندان تهرانی است و بهمین دلیل، چشم انتظار روزهای روشن آتی آن هستند.

با عرض ارادت ویژه به همه شما همکاران گرامی و خانواده محترمتان- طبیبی

انتهای پیام

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • محمد 2 0

    متأسفانه مدیر متخصصی که بعد از چندین سال سعی در احیای روزهای خوش شرکت داشت را برنتابیدند ...
    سیستم این‌گونه است!