| کد خبر: 142896 |

آغاز مقاوم سازی و بهسازی لرزه ای 2 پل پرتردد شبکه بزرگراهی پایتخت

مدیر گروه تعمیر و مقاوم‌سازی پل‌های شهر تهران، از تلاش برای آغاز عملیات مقاوم سازی و بهسازی لرزه ای 2 پل پر رفت و آمد در شبکه معابر بزرگراهی پایتخت خبر داد.

تین نیوز
مدیر گروه تعمیر و مقاوم‌سازی پل‌های شهر تهران، از تلاش برای آغاز عملیات مقاوم سازی و بهسازی لرزه ای 2 پل پر رفت و آمد در شبکه معابر بزرگراهی پایتخت خبر داد.
 
به گزارش پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، مهندس مهدی پورشاسب افزود: اقدامات مربوط به مقاوم سازی و بهسازی لرزه ای 2 پل تقاطع بزرگراه شهید همت با رودخانه کن و تقاطع بزرگراه شهید چمران با بلوار مدیریت، متعاقب اتمام عملیات تجهیز کارگاه آغاز خواهد شد.
 
وی تقویت فونداسیون، افزایش ظرفیت باربری ستون ها از طریق احداث ژاکت های فلزی و بتنی و همچنین محافظت از پایه های در معرض آب شستگی را از جمله راهکارهای درنظر گرفته شده به منظور بهبود عملکرد لرزه ای پل تقاطع بزرگراه شهید همت با رودخانه کن ذکر و ابراز امیدواری کرد: اجرای اقدامات ترمیمی روی این پل سواره رو ظرف مدت یک سال آینده به اتمام برسد.
 
مدیر گروه تعمیر و مقاوم‌سازی پل‌های شهر تهران، با بیان آنکه پل تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید چمران و بلوار مدیریت علاوه بر تقویت ستون ها، عرشه و کوله های بتنی طرفین پل، مشمول تعویض نئوپرن ها نیز خواهد شد، اضافه کرد: زمان بندی در نظر گرفته شده برای مقاوم سازی و بهسازی لرزه ای پل چمران- مدیریت، شامل یک برنامه 6 ماهه خواهد بود.
 
پل تقاطع بزرگراه شهید همت با رودخانه کن در مرز مناطق 5 و 22 و پل تقاطع بزرگراه شهید چمران با بلوار مدیریت در منطقه 2 واقع شده است.
منبع: پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.