| کد خبر: 266684 |

مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی در استان بوشهر افزایش می یابد

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر از افتتاح سه مجتمع خدمات رفاهی و ۲ نمازخانه بین راهی همزمان با دهه فجر خبر داد.

تین نیوز

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر از افتتاح سه مجتمع خدمات رفاهی و ۲ نمازخانه بین راهی همزمان با دهه فجر خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، سید طالب لواسانی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: این سه مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در محورهای گناوه به شبانکاره، برازجان به اهرم و برازجان به بوشهر است.

وی افزود: برای احداث این مجتمع ها ۶۰۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی سرمایه گذاری شده و زمینه اشتغال مستقیم ۳۰ نفر را فراهم می کند.

لواسانی یادآور شد: برای مناسب سازی راه دسترسی و نصب تابلوهای راهنمای این مجتمع ها، ۲۲ میلیارد ریال توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هزینه شده است.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر داری ۲۸ مجتمع خدمات رفاهی در حال بهره برداری است و ۱۸ مجتمع خدمات رفاهی نیز در حال ساخت است.

وی یادآور شد: مجتمع های خدمات رفاهی با تمرکز ارائه خدمات برای کاربران جاده ای، در تأمین امنیت و رفاه حال مسافران، فراهم کردن آسایش، کاهش تصادفات، کاهش اتلاف وقت و افزایش جاذبه های گردشگری بسیار مؤثر هستند.

استان بوشهر با یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت بیش از چهار هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.