| کد خبر: 265634 |

محمد اولیا در مراسم استقبال از تیم والیبال واگن پارس مپنا:

◄ مپنا حامی پرسنل ورزشکار خود در مسابقات کشوری و جهانی است

محمد اولیا مدیر عامل گروه مپنا در مراسم استقبال از تیم والیبال سالنی واگن پارس مپنا، از اهتمام جدی این مجموعه به حمایت از ورزشکاران برای حضور در مسابقات کشوری و جهانی خبر داد.

تین نیوز

محمد اولیا مدیر عامل گروه مپنا در مراسم استقبال از تیم والیبال سالنی واگن پارس مپنا، از اهتمام جدی این مجموعه به حمایت از ورزشکاران برای حضور در مسابقات کشوری و جهانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، محمد اولیا مدیر عامل گروه مپنا که دوشنبه 21 آذرماه 1402 در مراسم استقبال از تیم والیبال واگن پارس مپنا به همراه علی امام مدیربخش حمل و نقل مپنا در فرودگاه امام خمینی حضور یافته بود، بیان کرد:  قهرمانی تیم والیبال واگن پارس مپنا را به تمام اعضای این تیم و کلیه کسانی که در تدارک این تیم زحمت کشیدند و همچنین به کارکنان واگن پارس مپنا و کل پرسنل گروه مپنا ، تبریک می گوییم.

وی افزود: حدود سه ماه پیش بحث حضور تیم والیبال مپنا در مسابقات جهانی شرکت ها در مکزیک مطرح شد و با حمایت مپنا، تیم ما به مسابقات رفت و خوشبختانه مقام قهرمانی این مسابقات را هم کسب کرد. این قهرمانی ، انگیزه خوبی در درجه اول به کارکنان واگن پارس مپنا و در مرحله بعد به کل کارکنان گروه مپنا می دهد که ورزش را در کنار کار جدی بگیرند و در میدان ورزش و تندرستی نیز همچون میدان کار و تلاش صنعتی، فعال باشند.

اولیا تصریح کرد: سیاست گروه مپنا به طور کلی این است که در ورزش حرفه ای و قهرمانی حضور نداشته باشد و تیم داری و باشگاه داری حرفه ای نکند اما در عین حال مپنا، ورزش را به عنوان ابزار نشاط پرسنل خود با جدیت حمایت می کند و تیم های کارگری ما در مسابقات مرتبط در سطح استانی، کشوری و جهانی شرکت می کنند و حامی آنها هستیم.

وسط صفحه

امیدواریم شاهد واردات غیراصولی واگن نباشیم

وی همچنین در ادامه در جمع خبرنگاران درباره بحث واردات واگن بیان کرد: متاسفانه بحث واردات واگن هر از چند گاهی تکرار می شود و این در حالیست که ما بارها اعلام کردیم که در گروه مپنا سرمایه گذاری عظیمی صورت گرفته و توان تامین واگن در کشور را داریم و نه تنها در واگن بلکه در سایر تجهیزات مثل لوکوموتیو هم توانایی برطرف کردن نیاز کشور را داریم. امیدواریم با توجه تلاش هایی که در فعال سازی ظرفیت های داخلی  انجام داده ایم شاهد واردات غیراصولی نباشیم.

ورود واگن پارس مپنا به عرصه های جدید و اختصاصی صنعتی

علی امام نیز ضمن تبریک قهرمانی تیم والیبال واگن پارس مپنا در مسابقات جهانی شرکت ها در مکزیک بیان کرد: واگن پارس قدیمی ترین واگن ساز کشور به شمار می رود و توانمندی های بسیار ارزشمندی در تولید واگن و لوکوموتیو در این مجموعه ایجاد شده است.

وی افزود: بعد از این که در سال 1392 واگن پارس به گروه مپنا پیوست ، تحولات مهمی در این شرکت به وقوع پیوست و توانست ضعف هایی را که به دلیل تغییرات متعدد مالکیت در این مجموعه ایجاد شده بود را برطرف کند. ما باید این توانمندی را به طور مطلوب استفاده کنیم. در سال های اخیر شرکت های متعددی به تولید واگن پرداخته اند و شرکت واگن پارس در کسب وکار ریلی با رقبایی مواجه شده است.

مدیر بخش حمل و نقل گروه مپنا تصریح کرد:  برنامه ما این است که واگن پارس مپنا به عرصه های اختصاصی که در آنها مزیت رقابتی نسبت به سایر واگن سازان دارد، ورود کند و بتواند جایگاه و نقش خود را در صنعت ریلی ارتقا دهد. نمونه آن ، ورود واگن پارس مپنا به عرصه ساخت واگن های مترو است که با حمایتی که از سوی گروه انجام شده امیدواریم تا سال آینده این شرکت در حوزه ساخت واگن های مترویی با عمل داخلی سازی بیش از 70 درصد، پروژه ها و قراردادهای مهمی را به سرانجام برساند.

انتهای پیام

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.