| کد خبر: 208283 |

تعداد فوتی های کرونا در ایلام به ۲۱ نفر رسید

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته شمار افرادی که در ایلام بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند با احتساب ۲ مورد جدید از ۱۹ نفر به ۲۱ مورد رسید.

تین نیوز

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته شمار افرادی که در ایلام بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند با احتساب ۲ مورد جدید از ۱۹ نفر به ۲۱ مورد رسید.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، دکتر محمد کریمیان اظهار داشت: شمار مبتلایان به کرونا نیز طی این مدت با احتساب ۹ مورد جدید از ۲۳۷ نفر به ۲۴۶ نفر افزایش یافت.

وی با بیان اینکه تعداد پزشکان و کادر درمانی مبتلا به کرونا نیز افزایش یافته است، افزود: ۶ پزشک و ۹ نفر از کادر درمانی استان به کرونا مبتلا شده اند.

دکتر کریمیان یادآور شد: ۱۵۰ نفر از افراد مبتلا به کرونا پس از طی دوره درمان از بیمارستان مرخص و دوران نقاهت خود را می گذرانند.

وی با تاکید بر رعایت موارد بهداشتی از مردم خواست که درخانه بمانند و با تردد غیرضروری بیش از این آمار افراد مبتلا به کرونا را افزایش ندهند.

بر اساس اعلام رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، تاکنون ۳۲ هزار و ۳۳۲ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۴۴ بیمار دیگر تعداد کل موارد فوت به ۲۳۷۸ نفر رسید، ۱۱ هزار و ۱۳۳ نفر نیز بهبود یافته‌اند.
کیانوش جهانپور روز جمعه درباره آخرین آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور و فوت ناشی از این ویروس در کشور بیان کرد: بر اساس یافته‌های قطعی آزمایشگاهی و از ظهر دیروز تا امروز، ۲۹۲۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند و در مجموع، تعداد بیماران مبتلا شده به کووید۱۹ در کشور تا ۸ فروردین ۱۳۹۹ در کشور به ۳۲ هزار و ۳۳۲ مورد افزایش یافت.
وی ادامه داد: خوشبختانه تاکنون ۱۱ هزار و ۱۳۳ نفر از بیماران مبتلا به این بیماری، بهبود یافته و ترخیص شده‌اند.
جهانپور گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته ۱۴۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و تا امروز از وجود ۲۳۷۸ نفر در کشور محروم شده‌ایم.
وی افزود: ۲۸۹۳ نفر از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.