| کد خبر: 64870 |

برگزاری روز جهانی الکترونیک هواپیمایی در فرودگاه‌های کشور

همزمان با 25 سپتامبر روز جهانی الکترونیک هواپیمایی مراسم ویژه‌ ای در فرودگاه‌های کشور برگزار شد

تین نیوز | همزمان با 25 سپتامبر روز جهانی الکترونیک هواپیمایی مراسم ویژه‌ ای در فرودگاه‌های کشور برگزار شد.
 

به‌ گزارش تین نیوز از روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌های کشور به همین مناسبت نمایشگاهی با هدف ارائه توانمندی‌های واحد الکترونیک هواپیمایی در ترمینال پروازهای داخلی فرودگاه مشهد برگزار شد. در این نمایشگاه دستاوردها، فعالیت و خدمات ارائه شده از سوی این واحد به نمایش درآمد. قاسم‌زاده مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان رضوی ضمن بازدید از این نمایشگاه از کارکنان واحد الکترونیک هواپیمایی این اداره‌کل قدردانی کرد.

آیین گرامیداشت روز جهانی الکترونیک هواپیمایی به منظور ارج‌نهادن به خدمات و تلاش‌های ارزنده متخصصان الکترونیک هواپیمایی در فرودگاه آبادان نیز برگزار شد.

در این مراسم محمدرضا رضایی مدیر فرودگاه آبادان ضمن تبریک این روز به متخصصین عرصه الکترونیک هواپیمائی از تلاش صادقانه کارکنان الکترونیک در انجام وظایف و تعهد شغلی و اخلاقی آنان تشکر کرد.

در پایان این مراسم که معاون و مسئولان دوایر داخلی فرودگاه نیز حضور داشتند از کارکنان الکترونیک با اهداء لوح سپاس تجلیل شد.

در فرودگاه یاسوج هم مدیر، مسئولان و کارکنان طی مراسمی با حضور در واحد مهندسی ارتباطات و ناوبری، روز جهانی الکترونیک هواپیمایی را به کارکنان این واحد تبریک گفتند. در این مراسم سیستم کمک ناوبری فرودگاه مورد بازدید قرار گرفت و مسئول واحد مهندسی ارتباطات و ناوبری فرودگاه توضیحاتی ارائه کرد.
همزمان با روز جهانی الکترونیک هواپیمایی، مراسم بزرگداشت این روز در فرودگاه تبریز نیز برگزار شد.

در این مراسم که با حضور معاونین و روسای ادارات واحدهای عملیاتی اداره‌کل فرودگاه‌های آذربایجان شرقی و رئیس و کارکنان اداره مهندسی الکترونیک هواپیمایی برگزار شد، مدیرکل فرودگاه‌های استان گفت: کارکنان اداره مهندسی الکترونیک هواپیمایی فرودگاه تبریز از فعالترین و پرتلاش‌ترین کارکنان این فرودگاه هستند که علی‌رغم محدودیت‌های موجود در این حوزه، توانسته‌اند با تکیه بر دانش و توان فنی خود این صنعت مهم را فعال نگه داشته و اجازه ندهند کمبودی در این مورد احساس شود.

صفایی با اشاره به باند تمام بتنی فرودگاه تبریز به عنوان نخستین باند تمام بتنی کشور گفت: این باند از افتخارات شرکت فرودگاه‌های کشور است که در تلاش هستیم راه‌اندازی سیستم ILS آن نیز با موفقیت انجام بگیرد تا زمینه برای دریافت گواهینامه استاندارد فرودگاهی برای فرودگاه تبریز مهیا شود.

در ابتدای این جلسه محمدرضا ژاله رئیس اداره مهندسی ارتباطات و ناوبری فرودگاه تبریز گزارشی از عملکرد این اداره ارائه کرد.

در پایان، مدیرکل فرودگاه‌های استان با اهدای لوح تقدیری از دو تن از کارکنان پرتلاش اداره مهندسی الکترونیک هواپیمایی تقدیر کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.