| کد خبر: 47978 |

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس، در گفتگو با تین نیوز تشریح کرد:

◄ پیامدهای مثبت توافقات هسته‌ای بر حمل و نقل هوایی

تین نیوز | سخنگوی کمیسیون عمران مجلس، گفت: توافقات هسته ای، پیامدهای مثبتی بر حمل و نقل هوایی کشور، در پی خواهد داشت.

منصور آرامی در گفتگو با خبرنگار تین نیوز، با اشاره به توافقات هسته ای اظهار کرد: رفع تحریم ها، بخشی از توافقات بود که ما بر آن پافشاری داشتیم.

وی با بیان اینکه در بیانیه و توافق اولیه، همه تحریم ها برداشته شده و امیدواریم توافق نهایی هم به این موضوع، ختم شود گفت: بخشی از لغو تحریم ها شامل صنعت هوانوردی و مسائل مربوط به ناوگان هوایی کشور است که بی شک این موضوع پیامدهای مثبتی در پی خواهد داشت.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس، نوسازی ناوگان هوایی را یکی از پیامدهای مثبت توافقات هسته ای دانست و افزود: دسترسی آسان به بازارهای بین المللی، خرید هواپیما و تامین قطعات مورد نیاز آن، و تهیه کلیه قطعات مورد نیاز سیستم های ناوبری، بخشی از تاثیرات مثبت لغو تحریم ها هستند.

وی افزود: قطعا تحریم ها، در صنعت هوانوردی کشور تاثیرگذار بوده که امیدواریم با توافقات هسته ای، شاهد نوسازی و پیشرفت ناوگان باشیم.

نماینده مردم بندرعباس٬ قشم٬ حاجی آباد٬ ابوموسی و خمیر در مجلس، یادآور شد: در کنار لغو تحریم ها، لازم است در بخش مدیریت صنعت هوانوردی، به خوبی عمل کنیم، زیرا رفع تحریم ها به تنهایی نمی تواند مشکلات صنعت را برطرف کند.

آرامی، با اشاره به اینکه بحث های مدیریتی در شکل گیری مشکلات صنعت هوانوردی بی تاثیر نبوده گفت: حتی اگر هواپیماهای نو و قطعات مورد نیاز با استانداردهای بالا در اختیار داشته باشیم، در صورتی که مدیریت صحیح نداشته باشیم، باز هم به پیشرفت نخواهیم رسید.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس، در پایان گفت: خدمات دهی ایرلاین ها، جابجایی مسافران و برخورد صحیح با آنها، بخشی از موضوعاتی است که به شیوه صحیح مدیریت برمی گردد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • حمید 0 0

    با این روش مدیریتی فعلی و نظارت تو خالی بعضی از اعضای باجبگیر کمیسیون عمران مجلس متاسفانه در دوره پسا تحریم هم چیزی تغییر نخواهد کرد مشکل این صنعت سه چیز است سو مدیریت فساد مالی گسترده عدم نظارت