| کد خبر: 47903 |

تصادف محور شاهرود – توسکستان ۱۱ کشته و زخمی در بر داشت

تین نیوز | رئیس پلیس راه شاهرود - آزادشهر از وقوع تصادف در محور شاهرود - توسکستان خبر داد و گفت: متاسفانه در این سانحه دو تن از هموطنانمان جان خود را از دست داده اند و ۹ تن دیگر نیز زخمی شدند.
 
سرگرد مهدی جلالی ضمن اشاره به حادثه محور مواصلاتی شاهرود – توسکستان عصر روز جمعه در توضیح علت این حادثه گفت: این تصادف بین خودروی سواری پراید و ام وی ام۱۱۰، به واسطه انحراف به چپ خودروی پراید رخ داده است.
 
وی با بیان اینکه متاسفانه در این سانحه دو تن از هموطنانمان جان خود را از دست داده اند و ۹ تن دیگر نیز زخمی شدند افزود: زخمی های این حادثه به بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود انتقال پیدا کرده اند.
 
این مقام مسئول همچنین خطاب به رانندگان، اظهار داشت: عدم رعایت سرعت مطمئنه، انحراف به چپ، عدم توانایی در کنترل خودرو، عدم توجه به علائم هشدار دهنده و واژگونی بیشترین عوامل تصادفات رانندگی در جاده ها هستند که با عنایت به این موارد می توان سفری ایمن را برای خود و خانواده رقم زد.
 
جلالی تاکید کرد: به دلیل اتمام تعطیلات نوروزی حجم تردد در محورهای شهرستان شاهرود نسبتا زیاد به نظر می رسد لیکن بیش از هر زمانی رعایت نکات ایمنی توسط رانندگان الزامی است.
 
ترافیک نیمه سنگین در باند شمالی مشهد - تهران
رئیس پلیس راه شاهرود – سبزوار نیز از ترافیک نیمه سنگین در باند شمالی محور مشهد - تهران خبر داد و گفت: ترافیک این محور در محدوده استان سمنان نیمه سنگین اما روان است.
 
سرگرد حمید بزرگمهر با اشاره به بازگشت مسافران نوروزی از مشهد مقدس به استان های مرکزی و شمالی، اظهار داشت: حجم تردد در روزهای پایانی تعطیلات باعث وقوع ترافیک نیمه سنگین در اغلب محورهای منتهی به تهران شده است.
 
وی افزود: از رانندگان و مسافران می خواهیم با رعایت علائم هشدار دهنده، سرعت مطمئنه، بستن کمربند ایمنی مخصوصا برای سرنشینان عقب خودرو و بازرسی خودرو از نقصان فنی، تردد در محورهای عمدتا کویری استان سمنان را برای خود تسهیل ببخشند.
 
این مقام مسئول همچنین در خصوص ترافیک محور تهران - مشهد، تصریح کرد: ترافیک در این محور روان و عادی گزارش شده است.
 
بزرگمهر در خاتمه تاکید کرد: سبقت و سرعت غیر مجاز، عدم رعایت فاصله طولی، عدم توجه به علائم هشدار دهنده و ناتوانی در کنترل خودرو می تواند در محورهای پر ترافیک حادثه آفرین باشد.  

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.