بازدید سایت : ۳۸۱۲۳

امکان بازدید گردشگران نوروزی از هتل دریایی کیش

امکان بازدید گردشگران نوروزی از هتل دریایی کیش

تین نیوز | رئیس جامعه هتلداران کیش گفت: شرایطی فراهم شده تا گردشگران نوروزی بتوانند از نخستین هتل دریایی کیش در ایام نوروز دیدن کنند.

مسیح الله صفا در خصوص زمان افتتاح هتل دریایی ترنج گفت: عملیات ساختمانی هتل دریایی ترنج که به صورت ویلایی روی آب ساخته شده است، به طور کامل به اتمام رسیده است.

وی با اشاره به اینکه عملیات تجهیز این هتل چند ماه دیگر به طول خواهد انجامید، اظهار داشت: بنابراین، این هتل برای بهره برداری در ایام نوروز آماده نیست.

صفا تصریح کرد: البته یکی از اتاق های این هتل به طور کامل تجهیز شده است تا گردشگران نوروزی بتوانند از آن بازدید کنند.

وی یادآور شد: از آنجا که اتاق های این هتل روی آب ساخته شده و از هر طرف به دریا دید دارد، بنابراین برای گردشگران بسیار جذاب خواهد بود.

این مقام مسئول در جامعه هتلداران کیش اذعان داشت: همچنین راه دسترسی به اتاق های این هتل دریایی از طریق یک اسکله چوبی فراهم است که این اسکله نیز در نوع خود بسیار جذاب است.

صفا با اشاره به اینکه این هتل دارای 102 اتاق است، تاکید کرد: با تجهیز کامل اتاق ها، تیر ماه سال آینده نخستین هتل دریایی کیش به بهره برداری کامل خواهد رسید.

به گفته رئیس جامعه هتلداران کیش، هزینه اقامت در اتاق های این هتل در مقایسه با سایر هتلهای کیش به طور قطع از نرخ بسیار بیشتری برخوردار خواهد شد.

وی در خصوص صرفه اقتصادی این هتل برای سرمایه گذار آن اظهار داشت: در کشور ما تعداد زیاد متول وجود دارند که حاضر خواهند بود برای تفریحات خود هزینه های گزاف پرداخت کنند.

وی گفت: پیش بینی می شود با افتتاح این هتل، تعداد زیادی از گردشگرانی که برای استراحت های چند روزه به هتلهای دبی و ترکیه سفر می کردند، هتل دریایی ترنج را جایگزین کنند.

رئیس جامعه هتلداران کیش اذعان داشت: همچنین یک هتل بسیار زیبا و لوکس از مجموعه همین هتل در روبه روی این ویلاها در ساحل جزیره در دست ساخت است.

وی یادآور شد: بهره برداری از این هتل پنج ستاره تا اتمام کامل ساختمان و تجهیز آن چند سال دیگر به طول خواهد انجامید.

این مقام مسئول در جامعه هتلداران کیش در ادامه سخنان خود از بهره برداری هتل پنج ستاره پارمیدا از فردا در جزیره کیش خبر داد.

وی تصریح کرد: همچنین هتل سه ستاره شایلی نیز از امروز افتتاح و به گردشگران خدمات ارائه می دهد.
صفا اظهار داشت: با افتتاح این هتلها تعداد هتلهای جزیره به 53 واحد افزایش می یابد.

رئیس جامعه هتلداران کیش در خصوص وضعیت فعلی اشغال هتلهای کیش گفت: هر ساله در اواخر اسفند ماه درصد اشغال هتلها به دلیل مشغول بودن مردم برای انجام کارهای آخر سال، پایین است.

وی گفت: پیش بینی می شود بین 90 تا 95 درصد ظرفیت اقامتی هتلهای کیش در ایام نوروز اشغال شود.
صفا تصریح کرد: امیدواریم هتلداران همانگونه که سفارش شده در ایام عید نرخ خدمات هتل خود را افزایش ندهند تا رضایت گردشگران جلب شود.
     
   

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.