| کد خبر: 45260 |

تعلیق ۱۰۲مجوز دفاتر خدمات مسافرت هوایی در ۱۱ماهه امسال

تین نیوز |  طی 11 ماهه گذشته 102 مجوز دفتر خدمات مسافرت هوایی تعلیق شد.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی سازمان هواپیمایی كشوری، با هدف نظارت بر عملكرد دفاتر و شركت های خدمات مسافرت هوایی و اطمینان از وضع و مطابقت این دفاتر با مفاد آئین نامه نظارت بر تاسیس و فعالیت دفاتر خدمات مسافرت هوایی، جهانگردی و زیارتی مصوب هیئت وزیران، همواره از 2480 دفتر بازرسی مستمر به عمل می آید.

بر اساس بازرسی های به عمل آمده از 350 دفتر خدمات مسافرت هوایی طی مدت مذكور توسط بازرسان كمیته فنی سازمان هواپیمایی كشوری تعداد 57 فقره مجوز لغو و 102 مجوز به دلیل رعایت نكردن قوانین و مقررات و تطبیق با آئین نامه دفاتر خدمات مسافرت هوایی تعلیق شد.

گفتنی است؛ آن دسته از دفاتر خدمات مسافرت هوایی مجاز به فروش بلیت هواپیما هستند كه دارای مجوز از سازمان هواپیمایی كشوری باشند، برهمین اساس مسافران عزیز می توانند به منظور جلوگیری از بروز مشكلات و قابل رسیدگی بودن تخلفات احتمالی، از دفاتر خدمات مسافرت هوایی دارای مجوز معتبر از سازمان هواپیمایی كشوری بلیت هواپیما تهیه كنند و این دفاتر نیز ملزم هستند كه مجوز خود را در معرض دید مشتریان قرار دهند.

لازم به ذكر است؛ از 12 اسفندماه ماه جاری با مشاركت سازمان میراث فرهنگی و گردشگری گروه هایی تشكیل و به بازرسی از دفاتر خدمات مسافرت هوایی به صورت محسوس و نامحسوس اقدام خواهند كرد.

هموطنان می توانند با شماره تلفن های 66048007- 61022015 ، دورنگار66025405-021، تلفكس 66048007، پست الكترونیكی www.shekayat@cao.ir و صندوق پستی 1798-13445 دفترارزیابی عملكرد و پاسخگویی به شكایات سازمان هواپیمایی كشوری تماس بگیرند.
ضمنا در خصوص گرانفروشی بلیت می توانند به صورت مستقیم به شعب سازمان تعزیرات حكومتی در سراسر كشور مراجعه كنند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.