| کد خبر: 37589 |

مدیرکل فرودگاه های استان هرمزگان در گفتگو با تین نیوز خبر داد:

◄ صدور ویزای گردشگران خارجی، در فرودگاه بندرعباس / استقرار دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در این فرودگاه

تین نیوز | مدیرکل فرودگاه های استان هرمزگان با تاکید بر اینکه در راستای توسعه گردشگری در استان هرمزگان، مقرر شد همزمان با ایام دهه فجر، دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در فرودگاه مستقر شود، گفت: در این صورت صدور ویزا برای گردشگران خارجی، در فرودگاه بندرعباس انجام می شود.

رضا بدیعی فرد در گفتگو با خبرنگار تین نیوز با بیان اینکه سالیانه یک‌ میلیون و 200 هزار مسافر از طریق فرودگاه بندرعباس جابجا می شوند، اظهار کرد: همه شرکت های هواپیمایی، در استان هرمزگان فعالیت دارند.

وی افزود: به تازگی شرکت هواپیمایی معراج، فعالیت خود را در فرودگاه بندرعباس آغاز کرده، ضمن اینکه به منظور افزایش پروازها، با ایرلاین های مختلف وارد مذاکره شده ایم.

بدیعی فرد درباره مقاصد پروازهای خارجی فرودگاه بندرعباس گفت: فعلا پروازهای خارجی فرودگاه بندرعباس به مقصد دبی و پروازهای حج هم به مقصد مدینه انجام می شود.

مدیرکل فرودگاه های استان هرمزگان، به ظرفیت بالای مسافر و ایجاد بازار جذاب برای شرکت های هواپیمایی اشاره کرد و گفت: یکی از برنامه های مهم ما این است که ارتباط گردشگرانی که از اقصی نقاط دنیا برای سفر به دبی می روند با آژانس های هواپیمایی داخلی، برقرار کنیم.

وی با تاکید بر اینکه گردشگران خارجی که به دبی سفر کردند، می توانند با افزودن چند روز به زمان سفر خود، وارد ایران شده و از مناطق گردشگری کشور هم دیدن کنند، گفت: به منظور توسعه گردشگری در استان هرمزگان، مقرر شد همزمان با ایام دهه فجر، دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در فرودگاه بندرعباس مستقر شود.

بدیعی فرد، درباره اهمیت استقرار دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در فرودگاه بندرعباس گفت: این اقدام باعث می شود صدور ویزا برای گردشگران خارجی، در فرودگاه بندرعباس انجام شود.

مدیرکل فرودگاه های استان هرمزگان، به پروژه هایی اشاره کرد که همزمان با ایام دهه فجر به بهره برداری می رسند و گفت: توسعه پارکینگ هواپیما در مساحت 40 هزار متر مربع، بهسازی ترمینال پروازهای خارجی، بهسازی گیت های گذرنامه، دیوارهای حفاظتی فرودگاه، بخشی از پروژه هایی هستند که همزمان با ایام دهه فجر به بهره برداری می رسند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.