| کد خبر: 30947 |

نظرها و خبرها◄ اعتبار فرودگاه امام به کدام فرودگاه رفت؟

تین نیوز | عدم توجه برخی مسئولان به توجیه اقتصادی پروژه‌ها موجب آغاز اجرای تعداد زیادی پروژه در بخش‌های مختلف حمل و نقل کشور از هوایی تا جاده ‌ای و ریلی شده است که نه تنها منافعی برای کشور به دنبال ندارد بلکه به نوعی حیف و میل منابع مالی کشور نیز محسوب می شود. مشکلی که گویا به این زودی ها هم قابل حل نیست.

1- شرکت‌های هواپیمایی باید ظرفیت هواپیمای جایگزین داشته باشند
تین نیوز | يکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۳
خلاصه مطلب: ...حمدباقر قاسم‌زاده مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان‌رضوی با اشاره به تاخیر پرواز برخی از شرکت‌های هواپیمایی در فرودگاه مشهد گفت: تاخیر پروازها مربوط به شرکت‌های مورد نظری است که در این فرودگاه یا فرودگاه‌های دیگر به نشست و برخاست می پردازند و فرودگاه در این امر کاملا بی تقصیر است.
وی در ادامه افزود: موضوع رسیدگی به مسافرانی که در انتظار برقراری پرواز نیز و همچنین پذیرایی و ارائه امکانات لازم به آنان نیز باز به شرکت مربوطه بر می‌گردد...
مطلب کامل

نظر | کدام هواپیمای پشتیبان؟
نظر منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۳-۰۸-۲۲در مورد این مطلب:
وقتی یک شرکت کلا دو هواپیما دارد پشتیبانش چیست؟ شرکت ها یک حداقل هایی دارند که معمولا بیشتر از موارد مندرج در AIP است که خودشان تشخیص می دهند.ضمنا وقتی در مشهد هوا خراب است و مثلا شما برف روبی کردید و مسافر در سالن دارد منفجر می شود شما دنبال انجام پرواز هستید و یا حق نشست و برخاست؟ این فرودگاه امانت مردم به امثال شما مدیران است. اقتدار را در تامین آسایش برای مردم جستجو کنید.

2- تاخیر ۱۲ ساعته پرواز نجف به مشهد/ سرگردانی زائران امام حسین(ع) در فرودگاه عراق
تین نیوز | سه شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۳ 
خلاصه مطلب: ...تاخیر ۱۲ ساعته پرواز نجف به مشهد سبب سرگردانی زائران امام حسین(ع) در فرودگاه عراق شد...
مطلب کامل

نظر | تعهداتی که پیش‌بینی نشد
نظر منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۳-۰۸-۲۲ در مورد این مطلب:
هنگام عقد تفاهم نامه با کشور عراق باید شرکت های هواپیمایی و البته سازمان هواپیمائی کشوری مشکلات فرودگاه های نجف و بغداد و هرگونه ضرر و زیان به مسافر پیش بینی کنند. ولی دریغ و افسوس، در کدام تفاهم نامه این تعهدات با طرف عراقی دیده شده ؟ ضمنا جایگاه حج و زیارت نیز در این داستان مهم است.

3- فرودگاه رامسر برای بین المللی شدن به 500 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد
تین نیوز | سه شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۳
خلاصه مطلب: ...مدیرکل فرودگاه های مازندران گفت: فرودگاه رامسر برای اجرای کامل طرح بین المللی شدن به حدود 500 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.
موسی مشاء زمینی افزود: این مبلغ اعتبار در صورت تخصیص برای خرید و تملک واحدهای مسکونی واقع شده در مسیر اجرای طرح هزینه خواهد شد...
مطلب کامل

نظر | اعتبار فرودگاه امام به فرودگاه رامسر رفت
نظر منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۳-۰۸-۲۲در مورد این مطلب:
در دولت قبل به دلیل تعلق برخی مسئولین به این شهر، کردند آنچه را نباید می‌کردند و پولی که باید در فرودگاه امام هزینه می شد رفت برای خرید زمین در رامسر و ساخت منبع سوخت چند میلون لیتری. مگر شما چند مسافر دارید؟
مگر ناوگان کشور جواب می دهد؟ فاصله زمینی شما با رشت چقدر است؟
نوشهر را چه کردید؟

4- لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در زمینه تولید هواپیما
تین نیوز | سه شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۳ 
خلاصه مطلب: ...فرمانده هواناجا گفت: باید کشورهای اسلامی با اتحاد و هماهنگی، هر کدام بخشی از تولید قطعات هواپیما را بر عهده بگیرند. سردار محمدولی بیرانوند گفت: هر زمان که اولین سانحه هوایی اتفاق می افتد، اولین وسیله پرنده ای که به منظور شناسایی بلند می شود، متعلق به نیروهای پلیس است... 
مطلب کامل

نظر | واقع‌گرا باشیم
نظر منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۳-۰۸-۲۲در مورد این مطلب:
بعضی سرمایه گذاری ها منطقی نیست. ضمن احترامی که به متخصصن هوایی قایل هستم می گویم ما در بخش ساخت پرنده های غیر نظامی موفق نیستیم جان مردم را فدای شعار ها نکنیم. مگر ندیدید سانحه ایران 140 را ؟ واقع گرا باشیم.

5- موتور هواپیمای تبریز- تهران از کار نیافتاده/ فشار داخل کابین عامل بازگشت هواپیما
تین نیوز | سه شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۳ 
خلاصه مطلب: ...مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی گفت: از کار افتادن موتور هواپیمای تبریز- تهران صحت ندارد و دلیل برگشت هواپیما را فشار داخل کابین اعلام کرد. مصطفی صفایی در این‌باره گفت: دلیل برگشت دوباره هواپیما در این حادثه صرفا فشار داخل کابین بوده و موضوع از کار افتادن موتور و یا سایر موضوعات صحت ندارد...
مطلب کامل

نظر | استرس‌های جبران ناپذیری که مسافران هواپیما وارد می‌شود
نظر منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۳-۰۸-۲۲در مورد این مطلب:
چه فرقی می کند که موتور از کار افتاده و یا فشار کابین کم و زیاد شده؟ مهم این است که هواپیما فرسوده است و به دلیل یک مشکلی برگشته و استرسی که به مسافران وارد می گردد جبران ناپذیر است. 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.