| کد خبر: 267359 |

هشدار به مسافران؛ سفر غیرضروی ممنوع!

کارشناس مرکز مدیریت راه های کشور از بارش بر ف و باران در محورهای شمالی خبر داد و گفت: آزادراه قزوین کرج تهران محدوده مهرویلا و حدفاصل محمدشهر تا پل کلاک دارای ترافیک سنگین است.

تین نیوز

کارشناس مرکز مدیریت راه های کشور از بارش بر ف و باران در محورهای شمالی خبر داد و گفت: آزادراه قزوین کرج تهران محدوده مهرویلا و حدفاصل محمدشهر تا پل کلاک دارای ترافیک سنگین است.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مهرداد برقی کارشناس مرکز مدیریت راه های کشور وضعیت ترافیکی راه های کشور را توضیح داد و گفت: تردد روان در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران شمال و آزادراه قزوین رشت (رفت و برگشت) برقرار است و محورهای فیروزکوه، هراز، چالوس، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین رشت دارای بارش برف و باران گزارش شده است.

کارشناس مرکز مدیریت راه های کشور از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین کرج تهران محدوده مهرویلا و حدفاصل محمدشهر تا پل کلاک و ترافیک نیمه سنگین محدوده گرمدره خبر داد.

به گفته برقی، ترافیک سنگین در محور شهریار تهران حدفاصل میدان معادن تا شهرقدس و آزادراه ساوه تهران حدفاصل دهشاد تا فیروزبهرام گزارش شده است.

وی درباره آخرین وضعیت جوی جاده ها توضیح داد: برخی از محورهای استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، تهران، البرز، اصفهان، مازندران، زنجان، قزوین، لرستان، همدان، کردستان، چهارمحال و بختیاری و گیلان دارای بارش برف و باران است. برخی از محورهای استان های، قم، کرمانشاه و مرکزی نیز بارانی است.

وی محورهای مسدود غیرشریانی را پونل خلخال، هشتگرد  طالقان و میاندوآب  سرچم اعلام کرد و گفت: محورهای دارای انسداد فصلی نیز سروآباد - پاوه، سی سخت - پادنا، گنجنامه تویسرکان و وازک بلده گزارش شده است.

وضعیت جاده های شمالی با برف و کولاک همراه بوده و از شهروندان درخواست می شود سفرهای غیرضرور را کنسل کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.