| کد خبر: 265848 |

عمر ناوگان راهداری اردبیل به ۴۵ سال رسید​

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: عمر ناوگان راهداری استان اردبیل ۴۵ ساله است.

تین نیوز

کلیم الله وثوقی  در مراسم تجلیل از همراهان حمل و نقل در اردبیل اظهار داشت: 60 دستگاه ماشین آلات راهداری در استان اردبیل فعال است که بخشی از آنها در سال های گذشته نوسازی و بخش دیگر نیز قرار است با خریدی که وزارتخانه انجام می دهد به نقطه نوسازی و تجهیز کامل برسند.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، وی عمر ناوگان اتوبوس را 15 سال، کامیون 23 سال و سواری را 12 سال اعلام و خاطرنشان کرد: با مجوزی که صادر شده قرار است 2 هزار دستگاه اتوبوس در کشور نوسازی شود که بخشی از آن سهم استان اردبیل است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل بیان کرد: برای چهار استان کشور مجوز خرید ناوگان راهداری صادر شده که استان اردبیل نیز تلاش می کند تا به فرآیند خرید و ورود ناوگان جدید راهداری و کامیون کمک کند.

وثوقی به کوهستانی بودن این استان و شرایط سخت کولاک و بارش برف در گردنه ها در فصول سرد سال اشاره کرد و گفت: عملیات راهداری در این استان 150 روز به طول می انجامد که این خود نیازمند توسعه و تجهیز ناوگان راهداری است.

وی افزود: از 15 آذر طرح راهداری زمستانی شروع شده و تا 15 فروردین سال آینده ادامه خواهد داشت که در این طرح راهداران در 22 محل استقرار یافته و خدماتی را به به مسافران و گردشگران ارائه می کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل تصریح کرد: 300 دستگاه ماشین آلات در طرح زمستانی به کارگیری شدند و امیدواریم با همراهی بخش خصوصی بتوانیم زمستان ایمن و کم حادثه ای را در جاده های صعب العبور و کوهستانی استان سپری کنیم.

وثوقی از ذخیره سازی 40 هزار تن شن و ماسه و نمک خبر داد و افزود: همکاران ما با هماهنگی پلیس راه، مدیریت بحران، اورژانس و هلال احمر سعی می کنند تا خدماتی را در مسیرهای مختلف به ویژه در زمان بارش برف و باران انجام داده و در خدمت مترددین باشند.

وی با گرامیداشت هفته حمل و نقل اظهار کرد: اداره کل راهداری استان اردبیل در صدور کارت هوشمند و معرفی برای خرید لاستیک و روغن از طریق سازمان صنعت، معدن و تجارت همراهی لازم را انجام می دهد تا فعالان حوزه حمل و نقل با مشکلی روبرو نشوند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • اردبیلی 0 0

    چندین سال نیک زاد وزیر راه و مسکن شد هیچ دست آوردی به اردببل نداشت حالا آمده رای جمع کنه