| کد خبر: 263834 |

تکمیل ۲۰ کیلومتر باقیمانده از محور میانه میاندوآب در سال جاری

امسال تکمیل ٧۵٠ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در برنامه بود که بخشی از آن به طول حدود ۴٣٠ کیلومتر انجام شده است.

تین نیوز

معاون ساخت و توسعه راه های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل گفت: ۴۳۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی از برنامه ۷۵۰ کیلومتری امسال بهره برداری شد.

به گزارش تین نیوز از وزارت راه و شهرسازی، محمدرضا کدخدازاده معاون ساخت و توسعه راه های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل در خصوص تکمیل کریدورهای مهمی که در شرق غرب و شمال جنوب در برنامه شرکت ساخت برای امسال قرار دارد، توضیح داد: شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل در برنامه سال جاری تکمیل برخی از کریدورهای مهم بزرگراهی، آزادراهی و همچنین تبدیل راه های فرعی به اصلی را در برنامه دارد که بخشی از آنها اجرا شده و به بهره برداری رسیده است. همچنین این شرکت تکمیل برخی گلوگاه های شریانی مهم که تنها بخشی کوچکی از مسیر طولانی تکمیل شده را شامل می شود در برنامه دارد.

معاون ساخت و توسعه راه های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل با یادآوری تکمیل و بهره برداری از محورهای مهمی از جمله آزادراه شیراز ایزدخواست به طول ۲۱۲ کیلومتر و محور پاتاوه دهدشت به طول ۱۳۶ کیلومتر، افزود: در برنامه امسال شرکت ساخت تکمیل قسمت هایی از کریدور جنوب (از شلمچه تا گواتر) ، بخش هایی از کریدور غرب ( بندر امام (ره) تا مرز بازرگان) در برنامه است.

۴۳۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی از برنامه ۷۵۰ کیلومتری امسال بهره برداری شد

کدخدازاده گفت: امسال تکمیل ٧۵٠ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در برنامه بود که بخشی از آن به طول حدود ۴٣٠ کیلومتر انجام شده است.

این مقام مسئول در بیان جزییات بخشی از محورهای با اولویت که در برنامه ساخت است، توضیح داد: تکمیل ۲۰ کیلومتر باقیمانده از محور ١٨٠ کیلومتری میانه میاندوآب ، محور قزوین الموت به طول ۶۲ کیلومتر، از مهمترین برنامه هایی است که در شرکت ساخت در برنامه تکمیل قرار دارد.

وی ادامه داد: تکمیل پروژه های گلوگاهی از جمله ۷ کیلومتر باقیمانده محور چهارخطه تهران اهواز بندر امام(ره) در منطقه توره تا بروجرد ، تکمیل محور داران درود به طول ٣٠ کیلومتر که استان اصفهان را به استان لرستان و خوزستان متصل می کند،  و تکمیل ۱۵ کیلومتر باقیمانده و پل های محور اهواز چذابه در برنامه است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.