| کد خبر: 258426 |

هدف گذاری اجرای رویه آسفالت ۲۷۵۰ کیلومتر از راه‌ های روستایی

​در سال جاری هدف گذاری برای اجرای رویه آسفالت ۲۷۵۰ کیلومتر از راه های روستایی بالای ۲۰ خانوار در سطح کشور صورت پذیرفته است که اجرای رویه آسفالت ۵۷۷ کیلومتر در سه ماهه نخست تکمیل شده است.

تین نیوز

​در سال جاری هدف گذاری برای اجرای رویه آسفالت ۲۷۵۰ کیلومتر از راه های روستایی بالای ۲۰ خانوار در سطح کشور صورت پذیرفته است که اجرای رویه آسفالت ۵۷۷ کیلومتر در سه ماهه نخست تکمیل شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، علی خانقایی مدیر کل دفتر ساخت و توسعه راه های روستایی و فرعی این سازمان با اعلام این مطلب اظهار داشت : با توجه به فعال بودن ۱۱۲۵ پروژه به طول ۵۴۲۶ کیلومتر در سطح کشور، هدف گذاری اجرای رویه آسفالت ۲۷۵۰ کیلومتر از راه های روستایی بالای ۲۰ خانوار در سطح کشور در بازه زمانی فروردین لغایت اسفند ماه صورت پذیرفته است که اجرای رویه آسفالت ۵۷۷ کیلومتر در سه ماهه نخست تکمیل گردیده است.

خانقایی با اشاره به این که ۲۱ درصد از هدف گذاری محقق شده است، افزود: دفتر ساخت و توسعه راه های فرعی و روستایی پس از آخرین بروزرسانی اطلاعات راه های روستایی در مرداد ماه سال ۱۴۰۰ در راستای هدفمند بودن برنامه ریزی ها اقدام به روزرسانی اطلاعات مکانی راه های روستایی (GIS) کرده که خروجی اولیه آن حکایت از ارتقای شاخص برخورداری تعداد روستاهای بالای ۲۰ خانوار از ۸۱/۷ درصد به ۸۳/۹ درصد دارد که پس از تدقیق نهایی در قالب آمارنامه و اطلس منتشر می شود.

مدیر کل دفتر ساخت و توسعه راه های روستایی و فرعی بیان داشت: در راستای استفاده از ظرفیت نهادهای غیر دولتی پیگیری، انعقاد تفاهم نامه های همکاری با بنیاد علوی، نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی و تعداد دیگری از ارگان های ذیربط صورت پذیرفته است تا با مشارکت مالی و اجرایی نهادهای مذکور سرعت عملیات اجرایی افزایش یابد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.