| کد خبر: 258308 |

در بررسی حسابرسی شرکت کنترل کیفیت هوا مطرح شد؛

شرکت کنترل کیفیت هوا درآمدزا نیست؛ افزودن فرآیند درآمدزایی در برنامه های امسال شرکت

اعضای شورای اسلامی شهر تهران با اکثریت آراء حسابرسی شرکت کنترل کیفیت هوا برای سال های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ را به تصویب رساندند.

تین نیوز

اعضای شورای اسلامی شهر تهران با اکثریت آراء حسابرسی شرکت کنترل کیفیت هوا برای سال های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ را به تصویب رساندند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، اعضای شورای اسلامی شهر تهران در جلسه علنی امروز شورای شهر تهران بررسی حسابرسی در خصوص شرکت کنترل کیفیت هوا برای سال های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ را در دستور کار داشتند که در همین راستا مقدم معاون شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: ظرف مدت هشت ماه اقدامات لازم برای بدهی های سنواتی انجام خواهد شد. برای گزارش تطبیق عملیات که با بودجه و درآمد تطابق ندارد باید تأکید کنم که شرکت کنترل کیفیت هوا درآمدزا نیست و در برنامه های امسال فرآیند درآمدزایی را باید اضافه کنیم. در سال ۱۴۰۱ با افزایش نرخ ارز مواجه شدیم و با توجه به اینکه تمام دستگاه ها منابع خارجی دارند،نتوانستیم این موارد را تأمین کنیم.

وی افزود: ما تنها توانستیم پیش پرداخت یک دستگاه را پرداخت کنیم در حالیکه سه دستگاه پیش بینی شده بود و انحراف در بودجه به همین دلیل است. امیدواریم با تخصیص به موقع نقدینگی این مشکلات را برطرف کنیم.

در ادامه احمد صادقی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه این حسابرسی ها مالی است و موارد دیگر در قالب حسابرسی عملکردی مورد ارزیابی قرار گیرد، افزود: این موضوع را در دستور کار کمیسیون قرار می دهیم و بر اساس آن شهرداری باید گزارش های ماهانه را انجام دهد که تا چه میزان بر این مبنا عمل کرده است.

وی تاکید کرد: موارد تخلف در گزارش سال ۱۴۰۰ دیده نشده است و شرکت کنترل کیفیت هوا موظف است نسبت به اصلاحات گزارش حسابرسی اقدام و گزارش آن را به شورا ارائه کند که این موضوع هم مربوط به بدهی های معوق و سنواتی این شرکت است.

نهایتا پس از بحث و بررسی گزارش حسابرسی شرکت کنترل کیفیت هوا برای سال ۱۴۰۰ با ۱۹ رأی موافق و برای سال ۱۴۰۱ با ۱۵ رأی موافق به تصویب رسید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.