| کد خبر: 255347 |

شهردار تهران برای تعیین سهم دولت در مترو با برخی وزرا رایزنی می کند

رئیس شورای اسلامی شهر تهران از برگزاری جلسه شهردار تهران با تعدادی از وزرای دولت برای تعیین تکلیف سهم دولت در تامین واگن های مترو برای تهران خبر داد.

تین نیوز

رئیس شورای اسلامی شهر تهران از برگزاری جلسه شهردار تهران با تعدادی از وزرای دولت برای تعیین تکلیف سهم دولت در تامین واگن های مترو برای تهران خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا،  مهدی چمران روز یکشنبه پیش از آغاز جلسه شورای اسلامی شهر تهران با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات آنان پاسخ داد.

چمران روز ملی شوراها را گرامی داشت و گفت: ساعت هفت صبح امروز جلسه ای برای مترو برگزار شده که امیدواریم به نتیجه برسد و ارقام پرداخت شود.

چمران افزود: این جلسه با حضور شهردار، تعدادی از وزرا و مدیرعامل بانک شهر برگزار شده است و چشم انتظار پرداخت اعتبار موردنیاز هستیم تا چینی ها ساخت واگن ها را آغاز کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران همچنین گفت: برای جلسه امروز از شهردار تهران دعوت کرده ایم تا درخصوص اقدامات در حوزه حمل و نقل و اعتبارات گزارش ارایه کنند.

وی در پاسخ به پرسشی درباره نحوه فعالیت تاکسی ها نیز، گفت: تاکسیرانی همواره غیرفعال بودن تاکسی ها را دنبال کرده است تا در ساعات اوج ترافیک به مردم خدمت رسانی انجام دهند.

تجمع شماری از کارکنان شرکت کنترل ترافیک تهران

جمعی از کارکنان شرکت کنترل ترافیک تهران مقابل ساختمان شورای شهر تجمع کردند

جمعی از کارکنان شرکت کنترل ترافیک تهران مقابل ساختمان شورای شهر تجمع کرده و خواستار تعیین تکلیف موضوعات مطرح شده در خصوص این شرکت شدند.

تجمع کنندگان نسبت به انحلال شرکت کنترل ترافیک تهران و ادغام آن در شرکت رایانه شهر اعتراض دارند.

همچنین یکی از تجمع کنندگان گفت: در راستای خواسته هایی که داریم، مقابل ساختمان شورای شهر تجمع کرده ایم و از اعضای شورا کمک می خواهیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.