| کد خبر: 257927 |

ایجاد بسترهای مشارکت مردم در امور شهری از طریق سامانه ۱۳۷ پلاس

رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران با اشاره به اهمیت سامانه ۱۳۷ پلاس به عنوان سریعترین درگاه ارتباطی شهروندان با مدیران شهری، گفت: این سامانه می تواند آورده خوبی برای شهرداری داشته باشد و سرمایه گذاری در مرکز ۱۳۷ پلاس به نفع شهر، شهرداری و شهروندان است.

تین نیوز

رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران با اشاره به اهمیت سامانه ۱۳۷ پلاس به عنوان سریعترین درگاه ارتباطی شهروندان با مدیران شهری، گفت: این سامانه می تواند آورده خوبی برای شهرداری داشته باشد و سرمایه گذاری در مرکز ۱۳۷ پلاس به نفع شهر، شهرداری و شهروندان است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، داود گودرزی در جلسه شورای معاونان این سازمان که در مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی (۱۳۷پلاس) برگزار شد، با تأکید بر نقش مردم در همه امور جامعه، گفت: فلسفه تشکیل حکومت دینی این است که زمینه مشارکت مردم را فراهم کند، لذا بحث مشارکت مردم مبنایی دینی دارد؛ علاوه بر این در مبانی عقلی و تجربی، هرکسی که از ظرفیت عظیم مردمی استفاده کند، در کارها پیشرفت کرده و بهره لازم را خواهد برد.

رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران با بیان اینکه سامانه ۱۳۷پلاس یکی از بسترهای مشارکت مردم در امور شهری را ایجاد کرده است، اظهار کرد: ما در این دوره، بخشی از انرژی خود را صرف بهبود و ارتقاء سامانه ۱۳۷ پلاس کردیم و خوشبختانه در این مسیر تا حد زیادی موفق بوده ایم.

وی با تاکید بر اینکه سامانه ۱۳۷ پلاس می تواند آورده خوبی برای شهرداری داشته باشد، تصریح کرد: اهمیت این سامانه باید مورد توجه همه مدیران شهری قرار گیرد و ما هرقدر برای پیشرفت و توسعه سامانه ۱۳۷ پلاس سرمایه گذاری کنیم، به نفع شهر، شهرداری و شهروندان خواهد بود.

گودرزی به اقدامات صورت گرفته در بحث ارتقاء سامانه ۱۳۷پلاس اشاره کرد و گفت: در اولین اقدام با توجه به طولانی بودن زمان انتظار برای دریافت پیام شهروندان، بروز رسانی دو سامانه ۱۳۷ و ۱۸۸۸ در دستور کار قرار گرفت و سامانه جدید ۱۳۷ پلاس راه اندازی شد تا تماس شهروندان با سرعت بیشتری برقرار شده و پیام ها نیز سریعتر و با کیفیت بهتر انجام شود. 

وی یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته در سامانه جدید را بازخورد گیری صد در صدی پیام ها عنوان کرد و افزود: نتیجه پیام هرچه که باشد، شهروند باید به طور کامل در جریان آن قرار بگیرد و اگر کوتاهی و سهل انگاری در انجام پیام شهروند مشاهده شود حتما باید برخورد قاطع با فرد خاطی صورت پذیرد.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی شهرداری تهران، در ابتدای این جلسه رضا ناصری سرای، رئیس سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی (۱۳۷پلاس) نیز به ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در سامانه ۱۳۷ پلاس و برنامه های پیش رو پرداخت و اظهار کرد: این مرکز با گذشت بیش از یک سال از شروع فعالیت خود، کتابچه ای از مهمترین اقدامات و دستاوردهای صورت گرفته را منتشر کرده که به زودی در اختیار همه معاونت ها قرار می گیرد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.