| کد خبر: 256534 |

۲۴ درصد، افزایش نرخ کرایه تاکسی های شهری رشت

افزایش نرخ کرایه تاکسی های شهری رشت در سال جاری تا حدود ۲۴ درصد، اوایل اردیبهشت ماه از سوی فرمانداری شهرستان رشت به شهرداری ابلاغ شد.

تین نیوز

علیرضا زارع، سرپرست سازمان مدیریت حمل ونقل بار و مسافر شهرداری رشت اظهار کرد: افزایش نرخ کرایه تاکسی های شهری رشت در سال جاری تا حدود ۲۴ درصد، اوایل اردیبهشت ماه از سوی فرمانداری شهرستان رشت به شهرداری ابلاغ شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، زارع گفت: بیش از ۶ هزار برچسب نرخ جدید کرایه تاکسی های شهری چاپ شده و از حدود دو هفته گذشته میان تاکسیرانان در حال توزیع است؛ رانندگان باید آن را روی شیشه خودرو برای دید عموم مسافران نصب کنند.

سرپرست سازمان مدیریت حمل ونقل بار و مسافر شهرداری رشت خاطرنشان کرد: تاکسیرانان باید به نرخ کرایه مصوب تمکین کنند، به هیچ عنوان اجازه دریافت کرایه اضافی از مسافران را ندارند و ملزم به رعایت نرخ های قانونی فعلی هستند؛ سازمان در صورت مشاهده تخلف با خاطیان برابر قانون برخورد خواهد کرد.

 

زارع تصریح کرد: بازرسان سازمان مدیریت حمل ونقل بار و مسافر شهرداری رشت از ساعت ۷:۰۰ تا ۲۱:۰۰ در خطوط امام خمینی (ره)، شریعتی، سعدی و سبزه میدان حضور دارند و شهروندان درصورت مشاهده هرگونه تخلفات اخلاقی و دریافت کرایه اضافی از سوی تاکسیرانان در مسیرهای مختلف، می توانند شکایت خود را با پر کردن فرم مخصوص به بازرسان این سازمان تحویل دهند تا ظرف مدت یک هفته شکایت شهروندان در کمیته انضباطی بررسی و رسیدگی شود.

وی گفت: در حال حاضر حدود ۶ هزار تاکسی شهری با بیش از ۹ هزار راننده تاکسی و کمکی تحت نظارت سازمان مدیریت حمل ونقل بار و مسافر شهرداری رشت فعال هستند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.