| کد خبر: 256524 |

احداث قطار شهری اصفهان‌ مبارکه تاثیر مستقیم بر توسعه محله دهنو دارد

شهردار مبارکه گفت: ایستگاه اصلی قطار شهری اصفهان‌ مبارکه در فلکه دهنو قرار گرفته که تملکات آن حدفاصل فلکه دهنو تا میدان دفاع مقدس در دست اقدام است.

تین نیوز

شهردار مبارکه گفت: ایستگاه اصلی قطار شهری اصفهان مبارکه در فلکه دهنو قرار گرفته که تملکات آن حدفاصل فلکه دهنو تا میدان دفاع مقدس در دست اقدام است و ۲۰ میلیارد تومان بودجه تا به امروز برای آزادسازی املاک واقع در طرح تخصیص داده شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، محمدمهدی احمدی در نشست صمیمی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه با مردم محله دهنو، اظهار کرد: شهرداری مبارکه برای محله دهنو و انتظاراتی که اهالی این محله از مدیریت شهری دارند، اقداماتی را در یک سال و نیم گذشته انجام داده است.

وی افزود: پروژه های کلان و اساسی در این دوره شورای اسلامی شهر در دست اقدام است که تأثیر مستقیمی بر آینده این محله و زندگی اهالی آن خواهد داشت.

شهردار مبارکه خاطرنشان کرد: احداث مترو یا قطار شهری اصفهان _ مبارکه یکی از اصلی ترین پروژه ها و به نوعی یکی از ابر پروژه های در دست پیگیری شهرداری است که تأثیر مستقیمی بر توسعه محله دهنو دارد.

احمدی تصریح کرد: ایستگاه اصلی قطار شهری اصفهان _مبارکه در فلکه دهنو قرار گرفته که تملکات آن حدفاصل فلکه دهنو تا میدان دفاع مقدس در دست اقدام است و ۲۰ میلیارد تومان بودجه تا به امروز برای آزادسازی املاک واقع در طرح تخصیص داده شده و تملک املاک انجام شده است.

آغاز عملیات اَبرپروژه ارکیده

وی با بیان اینکه احداث قطار بین شهری اصفهان گام مثبتی در راستای توسعه محله دهنو خواهد بود، تاکید کرد: اَبر پروژه دیگری که به عنوان پروژه محرک توسعه در دستور کار شهرداری مبارکه قرار گرفته، احداث پروژه تجاری، اداری و فرهنگی ارکیده است.

شهردار مبارکه با بیان اینکه سازه نیمه کاره این پروژه بیش از یک دهه در مجاورت باغ بانوان مبارکه رها شده است، ادامه داد: شهرداری در دوره ای قصد داشت این مکان را به تالار فرهنگی شهر تبدیل کند؛ بتن ریزی سقف و ستون آن را انجام داد، اما به دلیل کمبود منابع مالی این پروژه نیمه کاره رها شد.

احمدی اضافه کرد: با حمایت اعضای شورای اسلامی شهر در این دوره و تصمیم مدیریت شهری در دوره ششم، آغاز عملیات احداث پروژه ارکیده به عنوان یک تکلیف شهرداری مبارکه در نظر گرفته شده است.

وی گفت: مسائل مرتبط با این پروژه شامل طراحی معماری، طراحی سازه، مسائل و مشکلات قانونی و مصوبات لازم این پروژه از حدود یک سال گذشته در دستور تیم شهرداری مبارکه قرار گرفته است و امروز آماده آغاز عملیات عمرانی این مجموعه هستیم.

شهردار مبارکه افزود: فضاهای تجاری، اداری، فرهنگی، سینما، سالن اجتماعات، رستوران و کاربری های دیگر در این پروژه در نظر گرفته شده و قرار بر این است که ایستگاه اصلی اتوبوسرانی شهر مبارکه در مجاورت پمپ بنزین و حد فاصل مجموعه ارکیده و باغ بانوان احداث شود.

احمدی اظهار کرد: سیاست کلی شهرداری مبارکه بر این است که بازار، امکانات حمل ونقلی و فضاهای اداری شهر با در نظر گرفتن مسائل و مشکلات ترافیکی مرکز شهر به این سایت منتقل شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.