| کد خبر: 256092 |

اعزام ۳هزار و ۴۵۰ زائر حج از فرودگاه یزد

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی یزد از اعزام ۳هزار و۴۵۰ زائر حج از فرودگاه یزد، از سوم خرداد در قالب ۱۵ پرواز خبر داد.

تین نیوز

کمال دهقان منشادی مدیرکل فرودگاه بین المللی یزد گفت: اولین مورد افزایش پروازی در قالب حدود ۱۵ پرواز صورت می گیرد از ۳ خرداد پروازهای حج آغاز می شود و حدود ۳هزار و۴۵۰ نفر زائر طی ۳ روز به حج تمتع اعزام می شوند.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، دهقان منشادی افزود: تمامی جلسات لازم و تمهیدات مورد نیاز انجام شده است و هماهنگی های نهایی صورت گرفته که بهترین خدمت رسانی به حجاج شکل بگیرد.

وی در خصوص پروژه های پیش رو در  سال ۱۴۰۲ افزود: نصب و تکمیل  ایربریج داخل ترمینال امسال عملی می شود و طبق برآورد ما چیزی حدود ۱۰۰ میلیارد تومان است.

دهقان منشادی با اشاره به پروژه های بهسازی درحال اجرا که تا یک ماه آینده تکمیل می شود، گفت: پروژه بهسازی بلوار ورودی و سردر ورودی فرودگاه، محوطه نورپردازی و زیباسازی ترمینال، آسفالت و محوطه سازی منازل ساختمانی با جمع اعتبارات حدود ۷ میلیارد تومان در حال تکمیل است و ظرف یک ماه آینده به بهره برداری می رسد.

مدیرکل فرودگاه یزد خاطرنشان کرد: پروژه ساخت ساختمان جدید ایمنی وآتش نشانی با ۸ دستگاه خودرو آتش نشانی و تجهیزات و امکانات مورد نیاز همچنین پروژه ساخت منبع ذخیره آب فرودگاه یزد و تکمیل ساختمان سپاه حفاظت هواپیمایی و سایر پروژه های عمرانی نیز در دست اجراست و ان شاءالله به نتیجه می رسد.

به گفته دهقان منشادی در خصوص توسعه آینده فرودگاه که  تملک اراضی همجوار فرودگاه به مساحت ۳۲۰ هکتار است، با ارگان های مربوطه در حال رایزنی هستیم که در آینده به منظور ساخت باند دوم فرودگاه، امکان توسعه وجود داشته باشد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه شرکت هواپیمایی یزدایر شروع به کار کرده است امیدواریم با بهره گیری کامل از این شرکت هواپیمایی مسیرهای جدید داخلی و خارجی ایجاد شود.

گفتنی است فرودگاه یزد در حال حاضر به تهران، مشهد، کیش و نجف پرواز دارد و این فرودگاه به طور متوسط روزانه ۱۶ پرواز و هفتگی بین ۱۱۰ تا ۱۲۰ پرواز دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.