| کد خبر: 256074 |

نشست سوم کارگروه آموزشی و فرهنگ سازی ایمنی حمل و نقل برگزار شد

نشست سوم کارگروه آموزشی و فرهنگ سازی ایمنی حمل و نقل با موضوع هماهنگی برگزاری هفته جهانی ایمنی راه بصورت ویدیو کنفرانس همزمان در تمامی استان ها برگزار شد.

تین نیوز

هماهنگی برگزاری برنامه های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ویژه هفته جهانی ایمنی راه ( ۲۵ تا ۳۱ اردیبهشت) در سومین نشست کارگروه آموزشی و فرهنگ سازی ایمنی حمل و نقل  بصورت ویدیو کنفرانس همزمان در تمامی استان ها انجام شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، معاون توسع مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان در حاشیه این مراسم اظهار کرد: ۵۰درصد نقاط حادثه خیز سطح محورهای استان در سال گذشته رفع شده و به تایید پلیس راه استان نیز رسیده است. همچنین برآورد اولیه اعتبار لازم جهت رفع نقاط پرتصادف در سال ۱۴۰۲ مبلغ ۳۵۰۰میلیارد ریال بوده است.

علیرضا جعفری معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان با اشاره به کمبود کیفیت سطح سرویس آزاد راه اصفهان – کاشان – قم، عنوان کرد: با توجه به حجم زیاد تردد ناوگان باری در این محور، به نظر می رسد اقدامات لازم جهت احداث باند دوم جاده قدیم کاشان- قم و نیز کنارگذر آران و کاشان،هر چه سریع‌تر در دستور کار شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور و اداره کل راه و شهرسازی استان قرار گیرد.

وی افزود: راه‌های دسترسی غیرمجاز در آزادراه‌های مشارکتی  رو به افزایش بوده، که می بایست نسبت به جمع آوری و انسداد آن‌ها به عنوان عوامل کاهش ایمنی تردد در این محورها اقدام گردد.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان خاطر نشان کرد: عامل انسانی دلیل عمده بروز تصادفات جاده‌ای بوده است. در این خصوص بهره گیری از آموزش فرهنگ صحیح رانندگی و پرهیز از بروز رفتارهای پرخطر رانندگی از مقاطع مختف تحصیلی، می‌تواند اثرگذار باشد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.