| کد خبر: 256070 |

1500 سند شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در سامانه ملی منتشر شد

شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک از نخستین شرکت‌ها بود که نسبت به عضویت و ارائه بی واسطه و شفاف اطلاعات خود در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات اقدام کرده است.

تین نیوز

 

مدیرکل حوزه ریاست، روابط عمومی و ارزیابی عملکرد شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک دسترسی شفاف و بی‌واسطه به اطلاعات را از حقوق شهروندی و مبارزه با فساد در جامعه می‌داند و براساس مسئولیت اجتماعی و قانونی خود در صدد ارائه شفاف اطلاعات و عملکرد شرکت است.

به گزارش تین نیوز به نقل از شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، حمیدرضا شیخ انصاری مدیرکل حوزه ریاست، روابط عمومی و ارزیابی عملکرد شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: این شرکت از نخستین شرکت‌ها وسازمان‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی بود که نسبت به عضویت و ارائه بی واسطه و شفاف اطلاعات خود در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات اقدام کرده است.

شیخ انصاری ادامه داد: برای تسهیل فرایند ارائه اطلاعات به شهروندان و تدقیق پاسخگویی به درخواست‌های مردمی، شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک موفق شده است تا امروز در حدود ۱۵۰۰ سند را در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات برای دسترسی عموم مردم بارگذاری کرده و به سوالات مطرح شده سریعا" پاسخ گوید.

وی با اشاره به ۲۷ اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی گفت: پاسخگویی یکی از ابزارهای کلیدی مدیریتی در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک است.

مدیرکل حوزه ریاست، روابط عمومی و ارزیابی عملکرد شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک تصریح کرد: از این رو در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با ایجاد یک نظام پاسخگویی کارآمد و جامع بر اساس آیین نامه‌ها و قوانین سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد اطلاعات، نسبت به انتشار شفاف و سریع اطلاعات جامع شرکت در جهت تأمین منافع مردم و مشتریان اقدام و عمل شده است.

وی ادامه داد: بر این اساس در دولت مردمی سیزدهم موفق شدیم ضمن تقویت رابطه بین کارفرمایان، مشتریان و شهروندان با شرکت آزمایشگاه، با ورود به بازارهای جدید و افزایش اثربخشی در پروژه‌های عمرانی در ارائه اطلاعات و انتشار شفافیت عملکرد شرکت در کاهش فساد، افزایش انسجام و ارتقای منفعت عامه قدم‌های خوبی برداریم.

شیخ انصاری با بیان اینکه در آستانه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی از همکاران موثر در تحقق قانون یاد شده و متولیان سامانه انتشار شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک تقدیر شده است گفت: در مراسمی که به منظور گرامی‌داشت روز ارتباطات و روابط عمومی  با حضور مجید کیانپور مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک و وحید قربانی ریاست مرکزارتباطات وزارت راه و شهرسازی برگزار شد از خدمات ارزنده و تلاش همکاران شرکت شبنم ضیایی و علی اصغر سرداری و محمدرضا براتی تجلیل و قدرانی شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.