| کد خبر: 255655 |

برخورد مینی بوس با سواری در جاده زنجان - میانه 15 مصدوم برجای گذاشت

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: برخورد یک دستگاه سواری با مینی بوس در جاده زنجان - میانه ۱۵ مصدوم و یک فوتی بر جای گذاشت.

تین نیوز

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: برخورد یک دستگاه سواری با مینی بوس در جاده زنجان - میانه ۱۵ مصدوم و یک فوتی بر جای گذاشت.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، حکمت اله هاشمی شامگاه دیروز (۱۶ اردیبهشت ماه) در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه برخورد شاخ به شاخ یک دستگاه ۲۰۶ با مینی بوس در کیلومتر ۴۰ جاده ترانزیت زنجان - میانه به ندای امداد گزارش داده شد، عنوان کرد: بلافاصله ۲ تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات جاده ای تیر پارک واقع در آزادراه زنجان - تبریز برای امدادرسانی اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در این امدادرسانی تیم های عملیاتی با بیش از یک ساعت تلاش فرد فوت شده در خودروی سواری را رهاسازی و جسد را تحویل عوامل انتظامی دادند، تاکید کرد: تیم های اعزامی متشکل از پنج امدادگر و نجات گر همراه با ست نجات و آمبولانس بودند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان با بیان اینکه اورژانس، پلیس راهور، نیروی انتظامی و راهداری از عوامل حاضر در صحنه بودند، تصریح کرد: از هموطنان درخواست داریم در صورت گرفتار شدن حوادث و بلایا در هر ساعت از شبانه روز برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات تماس بگیرند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.