| کد خبر: 255603 |

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان:

پرداخت تسهیلات خودمالکی برعهده بانک مسکن نیست

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان گفت: پرداخت تسهیلات خودمالکی برعهده بانک مسکن نیست بلکه بر عهده سایر بانک ها نهاده شده است.

تین نیوز

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان گفت: پرداخت تسهیلات خودمالکی برعهده بانک مسکن نیست بلکه بر عهده سایر بانک ها نهاده شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حسین مذنب ضمن اعلام بازدید تیم مشترک وزارت کشور و راه و شهرسازی از پروژه های طرح نهضت ملی مسکن در آذربایجان غربی و مازندران عملکرد این استان ها را در اجرای فرمان رئیس جمهور و اجرای قانون جهش تولید مسکن تشریح کرد.

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان گفت: آذربایجان غربی در تامین زمین موفق و در آماده سازی روند  قابل قبولی داشته که در شورای مسکن استان موارد مورد بررسی قرار گرفت.

مذنب مشکل استان آذربایجان غربی را در اجرای طرح نهضت ملی مسکن به تسهیلات بانکی مرتبط دانست و افزود: مقرر شده است تا بانک های استان در خصوص پرداخت تسهیلات خودمالکی نهضت ملی مشارکت بیشتری داشته باشند.

وی توضیح داد: در استان با توجه به حداقل آورده اولیه که متقاضیان واریز کرده اند ساخت مسکن به طور کامل به شکل انبوه سازی و گروهی آغاز شده و در مراحل مختلف پیشرفت قرار دارد.

مذنب در ادامه با اشاره به بازدیدهای میدانی از پروژه های طرح نهضت ملی مسکن در مازندران از تشکیل شورای مسکن استان به ریاست استاندار خبر داد و گفت: در مازندران مشکلاتی درخصوص تامین زمین وجود دارد که بر اساس برنامه چهارساله برای نیمی از تعهدات استان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن تامین زمین انجام شده است و باید فرآیند ساخت و ساز تسریع شود.

تکلیف مازندران تسریع در فرآیند ساخت وساز در ۲ ماه آتی است

وی گفت: بررسی ها نشان می دهد که روند اجرا و ساخت مسکن در استان کند است که مقرر شد تا استان طی دو ماه آینده تغییرات محسوس عمرانی ساخت و ساز را محقق کند و این از جمله تعهداتی است که بر دوش استان نهاده شده است.

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان در ادامه به همکاری بانک ها در ارایه تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن پرداخت و افزود: بانک ملت در چند استان به ویژه مازندران در ارایه تسهیلات خودمالکی موفق عمل کرد. 

بانک مسکن و ملت موفق در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن و خودمالکی

مذنب تصریح کرد: بانک مسکن همواره در کنار وزارت راه و شهرسازی در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن می باشد. همچنین با توجه به مسئولیت سایر بانک ها برای پرداخت تسهیلات خودمالکی تاکنون عملکرد بانک ملت  در استان های بازدید شده مثبت ارزیابی شده است.

وی گفت: در برنامه است تا تسهیلات خودمالکی توسط سایر بانک ها غیر از بانک مسکن پرداخت شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.