| کد خبر: 255037 |

۱۴۰۲ سال طلایی حمل و نقل عمومی کرج خواهد بود

شهردار کرج با اشاره به ضرورت راه اندازی قطارشهری کرج، گفت: اهتمام مدیریت شهری در سال جدید، تکمیل خط ۲ این پروژه است و در تلاشیم تا مهمترین دغدغه شهروندان در حمل و نقل عمومی را رفع کنیم.

تین نیوز

 شهردار کرج با اشاره به ضرورت راه اندازی قطارشهری کرج، گفت: اهتمام مدیریت شهری در سال جدید، تکمیل خط ۲ این پروژه است و در تلاشیم تا مهمترین دغدغه شهروندان در حمل و نقل عمومی را رفع کنیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، مهرداد کیانی با تأکید بر اینکه مجموعه مدیریت شهری کرج برای سال جدید برنامه های فراوانی جهت بهبود زیرساخت های حمل و نقل شهری در حوزه مترو، اتوبوسرانی و تاکسیرانی دارد، گفت: این برنامه ها باید به سرعت اجرایی شود تا شاهد یک سال طلایی برای حمل و نقل عمومی در شهر کرج باشیم.

شهردار کرج با اشاره به پروژه بی آرتی و اقداماتی که در این زمینه صورت گرفته افزود: مدیریت شهری کرج در نظر دارد که خط ویژه اتوبوس تندرو به مسافت ۳۰ کیلومتر و با در نظر گرفتن ۳۹ ایستگاه را به بهره برداری برساند.

کیانی در خصوص برنامه های شهرداری کرج به منظور توسعه حمل و نقل عمومی در این شهر گفت: یکی از اقدامات مهم مدیریت شهری تسریع در تکمیل خط ۲ قطار شهری کرج است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در سال گذشته مهمترین پروژه ای که بالاخره بعد از سال ها افتتاح شد قطار شهری کرج بود، افزود: امسال تمام همت خود را برای تکمیل خط ۲ این پروژه مهم بسیج خواهیم کرد و امید می رود با تکمیل این پروژه گره بزرگی از ترافیک شهری باز شود.

کیانی با تأکید بر این که سال جدید بودجه خوبی برای توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی و زیرساخت های مرتبط با آن در نظر گرفته شده، گفت: نوسازی و بهبود وضعیت ناوگان حمل و نقل عمومی در کلانشهر کرج در دستور کار ویژه مدیریت شهری این کلانشهر قرار دارد.

شهردار کرج بیان کرد: با توجه به رشد سریع جمعیت در شهر کرج و معضلاتی که در زمینه ترافیک و آلودگی هوا گریبانگیر شهروندان کرجی است، باید نسبت به توسعه حمل و نقل عمومی در حوزه ناوگانی آن یعنی افزایش تعداد اتوبوس ها و نوسازی ناوگان تاکسی و ون ها اقدام شود.

کیانی با اشاره به خرید اتوبوس های تازه و اورهال و بازسازی ناوگان تاکسی های ون در کرج گفت: برای مبارزه با مسئله آلودگی هوا و کاهش معضل ترافیک باید مردم را تشویق به استفاده از ناوگان عمومی حمل و نقل به جای خودروی شخصی بکنیم.

وی گفت: در این راستا تقویت، نوسازی و تجهیز ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی و همچنین راه اندازی سریعتر خطوط بی آر تی و قطار شهری امری ضروری برای آینده شهر است و این مهم باید به سرعت محقق شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.